Toon posts:

Wanneer IGZO MacBook

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien de Retinaschermen in de huidige MacBooks toch wel wat problemen schijnen te hebben (inbranden, gele tint, zie 600 pagina tellend topic op de supportsite van Apple), zou ik graag een IGZO-scherm van Sharp in de volgende MacBook zien. Ook vanwege grote energiebesparende capaciteiten van deze schermen, heb ik hier hoge verwachtingen van. Daarom is mijn vraag:

Hoe waarschijnlijk is het dat de volgende generatie MacBook Air of Pro een IGZO-scherm zal hebben?

Hartelijke groeten,
RGX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-10 15:22

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Aangezien er denk ik niemand van de tweakers community bij de design afdeling van Apple werkt, denk ik dat deze vraag onbeantwoord zal blijven...

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 11:55

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik vermoed niet heel snel, gezien er zelfs niet eens supply-chain leaks zijn geweest hierover. Maar niemand weet het en dat zal voorlopig ook nog wel even zo blijven.

Er zijn wel problemen met het retina scherm maar er zijn er nog veel meer waarbij het meer dan goed gaat. Denk (heb het niet gelezen) dat het sowieso met de 2e revisie en 3e revisie al beter is, de eerste generatie was natuurlijk een nieuwe stap vooruit en dat gaat vaak gepaard met problemen.

Maar het precieze antwoord op je vraag zul je sowieso niet krijgen omdat er simpelweg niemand hier is die dat weet, anders had het al breeduit op het internet gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:17

RnB

Daarnaast is de IGZO techniek ook niet vrij van jouw genoemde retina-scherm problemen. Ik kan mij een artikel herinneren waar een smartphone/tablet met een IGZO scherm werd vergeleken met smartphones/tablets met een andere techniek (lcd/amoled) en de IGZO kwam niet op alle vlakken als beste uit de test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10 17:09
Verder, de problemen met de huidige schermen waar je naar verwijst zijn zover ik weet grotendeels niet meer aanwezig. Mocht je echter niet tevreden zijn met het scherm dan kun je deze vrijwel altijd een op een omruilen als je toonbaar kunt maken dat het scherm verkeerde kleuren weergeeft. Ik heb zo mijn iPad mini om kunnen ruilen in de winkel omdat ik vond dat de blauw tinten teveel aanwezig waren (noem me een zeur), de medewerkster van de Apple store kon dit niet echt zien maar ze zei; als ik er niet tevreden mee ben dan ruilen we dit nu om.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Welkom op GoT! :w

Aangezien de enige mensen die antwoord zouden kunnen geven op jouw vraag een dusdanige NDA hebben getekend dat ze dat niet mogen, ga je hier geen antwoord vinden op je vraag. Hooguit een hele berg aan speculatie. Dat maakt dit topic een speculatie/geruchten topic. Om een wildgroei aan (wilde) geruchtentopics te voorkomen hebben we regels gesteld aan dit soort topics, en dit topic voldoet er niet aan. Het topic gaat daarom dus dicht.

Om te voorkomen dat een volgend topic ook een slot krijgt, kijk o.a. even naar:
Het algemeen beleid
MS Beleid

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.