Al een hele tijd geleden is het schuifje kapot gegaan waarmee je de tablet kan ontkoppelen van het toetsenbord. Nu zijn er verscheidene pagina's waar je losse onderdelen kunt kopen zoals:Maar ik weet alleen niet welk onderdeel ik daarvandaan moet kopen om (o.a.) dat stukje te kopen (de afbeeldingen zijn onscherp, de beschrijving voor mij onduidelijk en vaak missen er afbeeldingen).
Hier is te zien wat ik mis: (sry voor lage kwaliteit)

En dit is hoe het er uit zou moeten zien:

Is er iemand die me zou kunnen vertellen welk onderdeel ik moet kopen? Ik vermoed dat het het dit ding is:Maar doordat bij deze (waarschijnlijk de zilvere versie) geen foto staat en bij dit zelfde product (maar dan in het blauw) de foto onscherp is ben ik er te onzeker over of dit ook daadwerkelijk het ding is dat ik nodig heb, want ik ken die namen niet die zij voor hun producten gebruiken.
Dit is mijn eerste topic op GoT, dus ik ben er niet helemaal zeker van of dit de beste plek is voor mijn topic, dus ik zou het graag horen als dit ergens anders hoort.
Hier is te zien wat ik mis: (sry voor lage kwaliteit)

En dit is hoe het er uit zou moeten zien:

Is er iemand die me zou kunnen vertellen welk onderdeel ik moet kopen? Ik vermoed dat het het dit ding is:Maar doordat bij deze (waarschijnlijk de zilvere versie) geen foto staat en bij dit zelfde product (maar dan in het blauw) de foto onscherp is ben ik er te onzeker over of dit ook daadwerkelijk het ding is dat ik nodig heb, want ik ken die namen niet die zij voor hun producten gebruiken.
Dit is mijn eerste topic op GoT, dus ik ben er niet helemaal zeker van of dit de beste plek is voor mijn topic, dus ik zou het graag horen als dit ergens anders hoort.