Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothyl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-07 13:37
Al een hele tijd geleden is het schuifje kapot gegaan waarmee je de tablet kan ontkoppelen van het toetsenbord. Nu zijn er verscheidene pagina's waar je losse onderdelen kunt kopen zoals:Maar ik weet alleen niet welk onderdeel ik daarvandaan moet kopen om (o.a.) dat stukje te kopen (de afbeeldingen zijn onscherp, de beschrijving voor mij onduidelijk en vaak missen er afbeeldingen).

Hier is te zien wat ik mis: (sry voor lage kwaliteit)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/29em8fn.jpg

En dit is hoe het er uit zou moeten zien:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/21446ls.png

Is er iemand die me zou kunnen vertellen welk onderdeel ik moet kopen? Ik vermoed dat het het dit ding is:Maar doordat bij deze (waarschijnlijk de zilvere versie) geen foto staat en bij dit zelfde product (maar dan in het blauw) de foto onscherp is ben ik er te onzeker over of dit ook daadwerkelijk het ding is dat ik nodig heb, want ik ken die namen niet die zij voor hun producten gebruiken.

Dit is mijn eerste topic op GoT, dus ik ben er niet helemaal zeker van of dit de beste plek is voor mijn topic, dus ik zou het graag horen als dit ergens anders hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Wat zei Asus toen je het ze zelf voorlegde? Zij kunnen het beste oordelen wat je nodig hebt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mothyl
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-07 13:37
Yorin schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:38:
Wat zei Asus toen je het ze zelf voorlegde? Zij kunnen het beste oordelen wat je nodig hebt.
Ik voel me nu zo dom, nog niet gedaan namelijk. Maar je bedoelt dus gewoon de costumer service van Asus mailen? Ik vraag me dan wel af of zij iets afweten over de onderdelen van (bv) asusparts.eu, dus ik hoop hier ook nog wel reacties te krijgen, maar ik zal hun nu meten mailen (voor de zekerheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit heeft inderdaad niets met het Shopping Forum te maken. Ik zet het door naar het Mobiele Aankoopadvies forum :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.