Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-11 15:15
Ik heb hier een Android device uit China met hele leuke skin. (天赐系统, tainci, Ruihance Engine of easyface ui genoemd) Waar het standaard instellingen menu niet zichtbaar is. Het is wel mogelijk om andere APK's te installeren.

Ik heb op google zitten zoeken maar niks kunnen vinden. En contact opgenomen met het bedrijf. Maar daar kreeg ik het antwoord zet; Stel systeem op Engels in. Wat ik al had gedaan. Maar ze hebben hele laag over Android heen gegooid. Waardoor je niet bij standaard instellingen kan komen. |:(

Is het mogelijkheid om toch bij standaard instellingen te komen? Want ik wil de tijd aanpassen.

Kwalitatief blaten

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ik denk dat je echt wat meer informatie moet geven over fabrikant/type van je device en de gebruikte Android versie. Zoeken naar de namen van de skin/UI die je geeft levert zo te zien alleen dit topic op, dus dat gaat ook niet echt helpen. Evt een screenshot zou ook kunnen helpen.

Als de fabrikant zelf Android aangepast heeft (i.e. niet een skin, maar een eigen UI) en de toegang tot de settings heeft verwijderd, dan geef ik je niet veel kans. Staat er geen Settings in je app-drawer of notificatiebalk? Kun je een snelkoppeling op je homescreen aanmaken naar settings?

Iets anders wat je zou kunnen proberen is via een aparte app die (een van) de settings menu's opent. Bijvoorbeeld met Google Play: Elixir 2 kun je via (zie de screenshots in de Playstore) het driehoekje rechtsbovenin de meeste Settings menu's openen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mad Marty op 06-06-2014 07:17 ]

Rail Away!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Het gaat over Android, dus ik verplaats je topic even vanuit Client Software Algemeen naar AND. Dan haal ik ook nog even de typo (Andrioid) uit de topictitel.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:21
Misschien kun je een shortcut op je homescreen maken naar het settings menu? dat is volgens mij op bijna elke telefoon mogelijk. Of dat moeten ze er ook bewust uit gesloopt hebben.

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Post eens wat screenshots van je homescreen en van het toestel zelf. Als de telefoon een menu knop heeft kan je een launcher proberen als nova of apex, dan menu > instellingen. Ook zonder menu knop is dat volgens mij mogelijk, iig bij apex, met <app drawer> -> overlow menu > instellingen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.ilovefreesoftware.com/wp-content/uploads/2013/05/Apex-launcher-menu_thumb.png

Succes!

[ Voor 15% gewijzigd door thefal op 06-06-2014 09:21 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11 10:46
Via sommige toggle widgets kun je ook bij Settings komen.
Bijv met Notification Toggle
Pagina: 1