Toon posts:

Asus Computer crash na het inpluggen van de input draadje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij krijgen dagelijks computers binnen die het soms doen. Maar we krijgen het meest computers binnen die defect zijn en dit keer hebben we een Asus PC die defect is en die ik voor vaderdag aan mijn vader wilde geven.Want hij wilde die graag omdat het een schitterende kast en een blu-ray cd-rom heeft.

Ik beschrijf het probleem hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://www.pchelpforum.nl/files.php?pid=566925&aid=23666387

De aansluiting met een rood rondje omheen ligt namelijk het probleem. Als ik hem aansluit gaat de computer automatisch uit na 2 seconden sluit ik hem niet aan werkt hij gewoon welletjes alleen ik heb een videokaart die ik dagelijks gebruik en vandaag nu ik deze post schrijf ook. Maar op de een of andere manier werkt hij niet in de Asus PC. Ik had ook gelezen dat die aansluiting waar hij crasht elektriciteit aan de processor geeft en de videokaart.

Hoe kan ik dit fixen?

Verwijderd

Dat is de CPU connector. Wat bedoel je met "werkt hij gewoon welletjes"? Zonder die connector krijg je 'm echt niet aan hoor.
Anyway, ik vermoed dat je voeding is gaan verouderen en te veel wattage is verloren waardoor het niet genoeg stroom meer kan leveren en hij dus uitvalt.