Welke programma's?
Blender, Unity, Windows visual studio, programma's voor coderen en dergelijke.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Liefste rond de 1000 euro maar iets meer mag ook mits het echt duidelijk voordelen heeft
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ja goede accuduur is belangrijk voor mij en liefste een 15,6 inch model dat is voor mij het ideale formaat en gewicht is niet zo belangrijk zolang het maar niet geen hele dikke laptop is.
Vragen over specificaties
Heeft het voor mijn doeleinde veel zin om een I7 4710MQ te gaan of kan ik beter voor I5 4340 gaan met hogere kloksnelheid?
Is een goede grafische kaart voor mij belangrijk?
Zelf kijk ik naar een I5 4340 met 16GB ram en een gtx 765M met een 120GB ssd en full hd scherm.
Zou ik met 8 GB ook goed zitten of is 16GB handiger?
Veel vragen maar ik hoor toch wel veel verschillende dingen om me heen qua specificaties de ene zegt met een goede dual core zit je ook goed en een andere weer dat je echt een I7 moet.
Hoelang moet laptop meegaan?
4 jaar minimaal
Blender, Unity, Windows visual studio, programma's voor coderen en dergelijke.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Liefste rond de 1000 euro maar iets meer mag ook mits het echt duidelijk voordelen heeft
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ja goede accuduur is belangrijk voor mij en liefste een 15,6 inch model dat is voor mij het ideale formaat en gewicht is niet zo belangrijk zolang het maar niet geen hele dikke laptop is.
Vragen over specificaties
Heeft het voor mijn doeleinde veel zin om een I7 4710MQ te gaan of kan ik beter voor I5 4340 gaan met hogere kloksnelheid?
Is een goede grafische kaart voor mij belangrijk?
Zelf kijk ik naar een I5 4340 met 16GB ram en een gtx 765M met een 120GB ssd en full hd scherm.
Zou ik met 8 GB ook goed zitten of is 16GB handiger?
Veel vragen maar ik hoor toch wel veel verschillende dingen om me heen qua specificaties de ene zegt met een goede dual core zit je ook goed en een andere weer dat je echt een I7 moet.
Hoelang moet laptop meegaan?
4 jaar minimaal