Beste tweakers,
Momenteel aan het kijken voor een fatsoenlijke CPU koeler, aangezien ik temperaturen van 100 graden bereik als ik BF4 aan het spelen ben
Hierdoor krijg ik freezes na meer als 1-2 uur achtereenvolgend spelen en begint de standaard fan flink herrie te maken.
Huidig moederbord & CPU:
Heb er 2 x 4GB Crucial Ballistix in zitten als volgt(dus in de 2 witte ingangen):

Nu heb ik aan de hand van de pricewatch deze 3 koelers geselecteerd:
Mijn voorkeur gaat uit naar de Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 maar sta uiteraard open voor andere suggesties.
De hamvraag hier is dus eigenlijk, gaat deze koeler passen in combinatie met het geheugen dat er naast zit? Als het goed is komt de fan namelijk aan deze kant te zitten. En zo niet, zullen de andere 2 dan wel passen?!
Alvast bedankt voor alle hulp
Momenteel aan het kijken voor een fatsoenlijke CPU koeler, aangezien ik temperaturen van 100 graden bereik als ik BF4 aan het spelen ben

Huidig moederbord & CPU:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Gigabyte GA-P55M-UD2 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- |
Heb er 2 x 4GB Crucial Ballistix in zitten als volgt(dus in de 2 witte ingangen):

Nu heb ik aan de hand van de pricewatch deze 3 koelers geselecteerd:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 36,50 | € 36,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 88,07 |
Mijn voorkeur gaat uit naar de Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 maar sta uiteraard open voor andere suggesties.
De hamvraag hier is dus eigenlijk, gaat deze koeler passen in combinatie met het geheugen dat er naast zit? Als het goed is komt de fan namelijk aan deze kant te zitten. En zo niet, zullen de andere 2 dan wel passen?!
Alvast bedankt voor alle hulp