Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

opnieuw opstarten na windows instalatie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn nieuwe pc gebouwd, alles werkt perfect tot windows na het instaleren opnieuw moet opstarten. Mijn fans blijven draaien en de computer gaat niet helemaal uit maar zend geen signaal meer uit naar het scherm. Weet iemand misschien waar dit aan kan liggen? Waarom mijn pc niet opnieuw opstart?

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Begin eens met het geven van specs van je systeem en te vermelden over welk OS we het hier precies hebben.

Als je het systeem uitzet en weer probeert te booten, wat gebeurt er dan? Krijg je nog wel een post daarna?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 8.1 met een msi z87-g45 moederbord pc. En als ik opnieuw boot begint hij gewoon weer vanaf het begin alleen staan er al bestanden op de ssd.

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-11 21:15

silverball

De wagen voor moderne mensen

Haal de cd er eens uit tijdens het opstarten

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en dan?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zorgen dat hij vanaf de SSD boot en niet vanaf je optical of iets anders. Druk op F11 of F12 tijdens het booten, dan krijg je je bootmenu (ik meen dat het F11 was bij MSI, maar kan ook F12 zijn). Als daar je SSD is geselecteerd zou hij daarvan moeten booten.
Pagina: 1