Pricewatch FAQ, wellicht verouderd?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:52
Hoi,

Nou zag ik in het pricewatch subforum een verwijzing naar de FAQ: "Pricewatch FAQ -- laatste update: 17 februari 2007" en ik dacht "2007?!? Daar MOETEN gewoon fouten in staan! Sympathiek als ik ben heb ik dus even de linkjes gecheckt.

Dus bij deze:
Bij "Waar is dit forum voor bedoeld?" staat een lijstje van afkortingen. Is die wellicht wat verouderd? "[BD] - Benchmark Database" zegt mij in elk geval niets.

Onder "Wie lezen/beheren dit forum?" wordt o.a. Longbeard nog genoemd. Volgens z'n profiel is 'ie echter uit dienst.

Bij "Ik heb een bug gevonden!" wordt verwezen naar de devtrack website - en die lijkt uit de lucht te zijn. Beter naar het Stoute Bugs subforum verwijzen.

Hoofdstuk "Ik kan geen advertentie plaatsen in V&A?" verwijst naar de passmailer voor het geval je je inlogwachtwoord vergeten bent. Echter, de link klopt niet en moet denk ik naar de passmailer verwijzen.

In het hoofdstuk "Shop xyz staat niet in het lijstje?" wordt verwezen naar de mogelijkheid om een shop aan de PriceWatch toe te voegen. Link werkt alleen niet.

Tijd dus om de FAQ bij te werken - "laatste update: 6 juni 2014" is dan misschien een leuke suggestie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:22
Zeker verouderd. Heb wat aangepast en daarmee ook de lay out vernaggeld. :/ Nou ja, dat fixen we wel weer. :P

[ Voor 18% gewijzigd door zeef op 14-07-2014 13:37 ]