Ik ben sinds 4 jaar in het bezit van een Dell Inspirion 1564 met een i3 processor en windows 7. Deze gebruik ik voor niet meer dan simpel internet werk en af en toe een simpel spel als football manager 2011. Nu loop ik de laatste tijd er tegen aan dat het laden van pagina's of het openen van photoshop lang duurt. Omdat ik niet veel van mijn laptop vraag en deze in principe nog goed werkt zit ik te twijfelen om deze te upgraden met een SSD. Ik ga er vanuit dat deze gewoon ipv van de huidige 350gb HDD kan, klopt dit?? (behalve dat ik niet de maximale snelheid van de schijf haal) De 100GB ruimte kan ik opzich missen. Anders kan ik later altijd nog besluiten een SSD caddy aan te schafen ipv mijn dvd speler die ik zelden gebruik en hier de huidige schijf in terug te plaatsen.
Ik zit te denken aan de nieuwe pricewatch: Crucial MX100 256GB
of kan ik beter voor de "oudere" : pricewatch: Crucial M500 2,5" 240GB gaan
Mocht mijn laptop toch kapot gaan, kan ik altijd de SSD nog meenemen naar de volgende laptop. Of kan ik beter de aanschaf uitstellen omdat ik weinig snelheid verschil ga merken en pas tegen de tijd dat ik een nieuwe laptop koop deze erin ga zetten?
Ik zit te denken aan de nieuwe pricewatch: Crucial MX100 256GB
of kan ik beter voor de "oudere" : pricewatch: Crucial M500 2,5" 240GB gaan
Mocht mijn laptop toch kapot gaan, kan ik altijd de SSD nog meenemen naar de volgende laptop. Of kan ik beter de aanschaf uitstellen omdat ik weinig snelheid verschil ga merken en pas tegen de tijd dat ik een nieuwe laptop koop deze erin ga zetten?