Filteren is verplicht?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Waarom is het niet mogelijk om de filters betaalmethode / verzendmethode uit te vinken als je op een productpagina zit? Ik zit nu bijvoorbeeld te kijken naar http://tweakers.net/price...2-komma-5-inch-120gb.html en ik wil gewoon België aanvinken maar zonder een betaalmethode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:22

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Op dit moment kan dat niet nee. Ik heb het idee ook weleens geopperd, maar er kleven nog wat technische en praktische bezwaren aan. Anyway, dit is iets waar ze bij het forumdeel Mooie Features veel meer over kunnen vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Overigens kun je met de betaalmethode 'vooruitbetalen' bij alle winkels terecht

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kees schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:30:
Overigens kun je met de betaalmethode 'vooruitbetalen' bij alle winkels terecht
Niet in Belgie... (en zelfs niet in Nederland als je Amazon meetelt) omdat ie met iDeal+bankoverschrijving werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 19:54

Dido

heforshe

ACM schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:38:
Niet in Belgie... (en zelfs niet in Nederland als je Amazon meetelt) omdat ie met iDeal+bankoverschrijving werkt.
Dat zijn toch twee manieren om vooruit te betalen? Het lijkt me dat slechts een winkel die erop stata dat je achteraf betaalt dan buiten de boot zou vallen, en ik zou verwachten dat elke winkel wel vooruitbetaling accepteert.

edit: Aaah. "ie" is "vooruitbetalen", ik las het alsof Amazon met Ideal + overschrijvign werkt 8)7

Ik heb niets gezegd

[ Voor 12% gewijzigd door Dido op 07-06-2014 14:05 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dido schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Dat zijn toch twee manieren om vooruit te betalen? Het lijkt me dat slechts een winkel die erop stata dat je achteraf betaalt dan buiten de boot zou vallen, en ik zou verwachten dat elke winkel wel vooruitbetaling accepteert.
Euh ja, maar dat zegt niet dat we technisch gezien ermee wegkomen om 'vooruitbetalen' als betaalmethode te introduceren, dan hebben we tenslotte geen flauw idee wat het nou eigenlijk kost.

Het is een meta-betaalmethode die zowel 'iDeal' als 'Bankoverschrijving' doorrekent en dan de goedkoopste in de listing toont.

En Amazon biedt die beide vooruitbetaalmethodes niet.

Aangezien het rekentechnisch niet helemaal triviaal is om er domweg veel meer methodes in te gooien en het bovendien voor de gebruiker dan nog verwarrender en soms zelfs onbruikbaarder (voor degenen zonder CC) wordt, hebben we de creditcard er niet als vooruitbetaalmethode tussen zitten. En voor Belgen die methode uberhaupt niet aangepast.

Sterker nog... we willen eigenlijk van die meta-optie af en toewerken naar een scenario waar je als gebruiker zelf meerdere methodes kan aanvinken.

Maarja, iets met prioriteiten en dergelijke, dus ik kan niet vertellen wanneer dat gaat gebeuren :/

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 07-06-2014 14:04 ]

Pagina: 1