Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Synology toont DS415play-mediacenter en DS215air-nas

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het topic nieuws: Synology toont DS415play-mediacenter en DS215air-nas wordt er verwezen naar, en vergeleken met de DS414play. De enige Synology NAS met play die bestaat is de DS212play.

Of zie ik iets over het hoofd?

• kerimduman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09-2016
De 414play is ook al aangekondigd geweest. Echter is deze (nog) niet op de markt. In de pricewatch staat hij wel, echter zonder prijsvermelding.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ik vraag mij meer af waarom hij een mediacenter wordt genoemd. Zolang er geen hdmi uitgang aan zit is het gewoon een NAS die kan transcoden, geen mediacenter. :)

Als die hdmi aansluiting er wel aan zit, mag dat wel genoemd worden in het artikel in mijn ogen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Verwijderd

Topicstarter
De 414play is ooit aangekondigd, maar wat ik van Synology begrepen heb is dat deze nooit gaat uitkomen en vervangen wordt door de 415play. Reden was dat deze in de tweede helft van 2014 uit komt.

Iets dat ooit aangekondigd is, maar nooit op de markt is gezet, kan toch niet als vergelijkingsmateriaal gebruikt worden?