Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N750JV-T4195H

Pagina: 1
Acties:

• Mithax
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-11 22:58
Hallo,

Momenteel ben ik aan het kijken voor een laptop van mijn vriendin. Ivm met werk kan ik de Asus N750JV-T4195H kopen voor rond de 660 euro door aanbieding / personeelskorting e.d. Hij is rond de 960 op internet zie i. De actie loopt t/m zaterdag dus als iemand vandaag kan kijken of dit wat is zou dat top zijn!

Ze heeft momenteel een 4-5 jaar oude Sony Vaio(Dual core) en die begint op te raken maar werkt nog prima eigenlijk. Ze wil toch wel wat meer games gaan doen(RPG, shooters e.d) die momenteel niet draaien.

Nou was mijn / onze vraag. Is het waard om nu al deze te kopen(omdat hij nu redelijk goedkoop is vergeleken met andere aanbieders) of om toch te wachten tot haar Vaio helemaal op is en dan te kijken naar iets.

En weet iemand of deze GT750 goed genoeg is voor wat modernere games op low/med?

En lijkt mij dat een SSD inbouwen ook een goed plan is?

Alvast bedankt voor de hulp!

[ Voor 5% gewijzigd door Mithax op 06-06-2014 10:31 ]

Verwijderd

Hallo Mithax,

Is het waard om nu al deze te kopen(omdat hij nu redelijk goedkoop is vergeleken met andere aanbieders) of om toch te wachten tot haar Vaio helemaal op is en dan te kijken naar iets.
Als ze het geld nu heeft om de laptop te kopen, is het nu een goede tijd. Maar als ze het geld eigenlijk niet kan missen en er geen nood achter zit, kun je altijd nog even wachten en verder kijken. De aanbieding is dan wel voorbij, maar er komen wel weer nieuwe aanbiedingen, ook al moet je daar soms wel lang op wachten.

En weet iemand of deze GT750 goed genoeg is voor wat modernere games op low/med?
Gamen op die laptop moet zeker wel goed gaan met die videokaart. Helemaal naar beneden scrollen op deze pagina: http://www.notebookcheck....orce-GT-750M.90245.0.html

En lijkt mij dat een SSD inbouwen ook een goed plan is?
Een SSD is altijd een leuke optie.

• Mithax
Hey Fomush,

Thanks voor de reactie. Ja het is momenteel een prijsgarantie van vorige week folder + korting van deze week(die geldt t/m zaterdag). Daarom scheelt het ook 300 euro en is ze aan het twijfelen. Opzich is het geld het probleem niet maar ze vraagt zich meer af of het waard is om hem nu te kopen in plaats van als haar laptop kapot gaat(en je weet uiteraard niet wanneer) dat er dan in die tijd niks in de aanbieding is en je een soortgelijke moet kopen voor 900+ omdat ze anders geen PC / Laptop heeft om dingen voor school, stage e.d te doen

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Lekker kopen. Je krijgt dan heel veel laptop voor je geld. Met een ssd erin zal je weer vele jaren vooruit kunnen.
Mocht het tegenvallen of toch niet zijn wat jullie ervan gehoopt hadden dat denk ik dat je nog €700 ervoor kan krijgen op V&A (uitgaande van nieuwstaat, voorzichtige schatting) (om een idee te krijgen: http://tweakers.net/categ...IA0WWJOUD1SoZmhiZKsbW1tQA)

• Mithax
Bedankt voor het advies.

Ik had nog wat extra korting dus hij is uitgekomen op 577 euro inclusief BTW dus dat is zeker de moeite waard. Hij bevalt goed hoor ik

Thanks!