koptelefoon ( draadloze )

Pagina: 1
Acties:

• ruud17
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-10-2020
Wie kan mij helpen _/-\o_ met antwoorden , ik ben op zoek naar een draadloze koptelefoon voor aan te sluiten op mijn versterker of op mijn tv , kan de vrouw lekker slapen , waar moet ik op letten , ik ben geen super geluidsman , beetje geluid is al voldoende.
gr. ruud.

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
net zoals het andere topic.
S1NN3D schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:29:
Welkom. Eigen inzet wordt gewaardeerd op dit forum, het is geen helpdesk op afroep. Welke modellen heb je zelf al gevonden? Steek er zelf wat energie in, stel wat modellen voor en dan komt er vanzelf een discussie op gang. Op deze wijze zal dit topic vrij snel op slot gaan.

2x BambuLab H2C 3D printer - Elegoo Saturn 16K Resin printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 15:18

Taygeta

KTM 790 Adventure

ruud17 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:31:
Wie kan mij helpen _/-\o_ met antwoorden , ik ben op zoek naar een draadloze koptelefoon voor aan te sluiten op mijn versterker of op mijn tv , kan de vrouw lekker slapen , waar moet ik op letten , ik ben geen super geluidsman , beetje geluid is al voldoende.
gr. ruud.
gezien je uitgebreide reactie, conform tweakers.net raad ik "de vrouw" deze aan:

Afbeeldingslocatie: http://dalfabetischewanorde.files.wordpress.com/2010/05/north_deci4200_oordopjes.jpg

sorry moest even

• SmokingAces
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01-2022
pricewatch: Philips SHC8535/10 (Zilver, Zwart)

Waarom deze?
Pricewatch -> Draadloos gefilterd -> minimaal 4 sterren gefilterd -> prijs laag naar hoog = Philips SHC8535/10
3.5mm aansluiting voor de ontvanger/verzenderdingetje staat in de specs.

Hebben je tv en versterker 3.5mm output aansluiting dan zou dit moeten werken naar mijn weten.

PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging