Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video reviews e.d.

Pagina: 1
Acties:

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-10 16:17
Beste Tweakers redactie,

Zouden jullie misschien video's ook kunnen aanbieden op diensten zoals YouTube?
Hier in het Medisch Centrum Leeuwarden krijg ik de filmpjes 9/10 keer niet geopend of de stream word pas na een minuut of 5-6 gestart.
Best frustrerend aangezien alles perfect afspeeld behalve jullie video's.

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:29

TradeMarkNL

Videoproducer
RoyalMess schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:56:
Beste Tweakers redactie,

Zouden jullie misschien video's ook kunnen aanbieden op diensten zoals YouTube?
Hier in het Medisch Centrum Leeuwarden krijg ik de filmpjes 9/10 keer niet geopend of de stream word pas na een minuut of 5-6 gestart.
Best frustrerend aangezien alles perfect afspeeld behalve jullie video's.
Vervelend dat je problemen ondervindt met het afspelen van onze video's, dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. We hebben overigens een YouTube-kanaal waar onze video's ook verschijnen. Die volgen alleen altijd wat later.

• RoyalMess
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-10 16:17
Gebeurt trouwens alleen in het MCL, dat kanaal had ik gevonden alleen de meeste recente upload was 2 maand terug. Heb het idee dat er wel is iets blijft hangen in dat grote netwerk maar wel apart hehe.

• davekok
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-03 12:18
Bij werken de video's ook niet meer. Ik heb geen idee waarom. Zowel thuis op een Windows 8 machine als op mijn werk een Debian machine. Allebei hebben ze Chrome en Flash maar het lijkt gewoon niet te werken. Ik kan wel op fullscreen drukken. Zelfs het formaat wijzigen 1080p bijvoorbeeld. De laadbalk loopt ook. Ik kan klikken midden in de video dan gaat die daar ook heen en zie ik het bijbehorende beeld. Maar als ik klik op play dan gebeurt er niets. Zeer frustrerend.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Adblockers kunnen dergelijke problemen ook veroorzaken ;)

Intentionally left blank