Ik wil graag mijn geselecteerde onderdelen voor een desktop voor mijn bejaarde moeder nog 1 keer door de experts laten keuren, nadat ik al 6 maanden lang de BBG voor budget en basis heb gevolgd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet/email/skype/youtube/zelfgemaakte foto's bewerken, en dit allemaal hooguit een uurtje per dag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua prijs kan ik tot 400 euro gaan, als het moet en alleen als de prijs-prestatieverhouding erdoor verbetert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord/muis/windows licentie zijn reeds aanwezig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De nieuwe desktop moet klein zijn, want hij komt op een bureau te staan. Vandaar ook mijn keuze voor deze behuizing. De front (of side) poorten zitten aan de juiste kant en het uiterlijk moest bij voorkeurd geen zwart zijn,
De geluidsproductie vanzelfsprekend minimaal, maar dat moet wel lukken met de beperkte eisen van dit systeem.
Ga je overklokken? Neen
Nu twijfel ik nog of ik er goed aan doe een losse CPU cooler erbij te nemen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet/email/skype/youtube/zelfgemaakte foto's bewerken, en dit allemaal hooguit een uurtje per dag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Qua prijs kan ik tot 400 euro gaan, als het moet en alleen als de prijs-prestatieverhouding erdoor verbetert.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord/muis/windows licentie zijn reeds aanwezig.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
De nieuwe desktop moet klein zijn, want hij komt op een bureau te staan. Vandaar ook mijn keuze voor deze behuizing. De front (of side) poorten zitten aan de juiste kant en het uiterlijk moest bij voorkeurd geen zwart zijn,
De geluidsproductie vanzelfsprekend minimaal, maar dat moet wel lukken met de beperkte eisen van dit systeem.
Ga je overklokken? Neen
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 53,- | € 53,- |
| 1 | ASRock H81M-ITX | € 54,39 | € 54,39 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Wit | € 62,35 | € 62,35 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 29,- | € 29,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 85,84 | € 85,84 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 315,53 | |
Nu twijfel ik nog of ik er goed aan doe een losse CPU cooler erbij te nemen.