Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben binnenkort van plan mijn huidige videokaart: http://tweakers.net/price...6950-dcii-2di4s-1gd5.html te vervangen voor deze: http://tweakers.net/price...eon-r9-290-gaming-4g.html. Nu is mijn vraag dus hoe of dat dat werkt met de drivers etc.? Is het het best om een clean install te doen of is het ook prima als ik mijn huidige drivers simpel weg uninstall en de nieuwe erop zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

zoek eens DDU (Display Driver Uninstall tool), dat is een tool waarbij je verschillende opties hebt tot het verwijderen van je oude drivers, zowel Nvidia's als AMD's, waaronder een optie is dat hij de driver verwijderd en niet opnieuw opstart, dan kun je daarna mooi de nieuwe kaart inbouwen, en de laatste Cat 14.4 WQHL downloaden zodat die dan na weer opnieuw opstarten meteen geinstalleerd kan worden...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sain onez schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:28:
zoek eens DDU (Display Driver Uninstall tool), dat is een tool waarbij je verschillende opties hebt tot het verwijderen van je oude drivers, zowel Nvidia's als AMD's, waaronder een optie is dat hij de driver verwijderd en niet opnieuw opstart, dan kun je daarna mooi de nieuwe kaart inbouwen, en de laatste Cat 14.4 WQHL downloaden om die dan na weer opnieuw opstarten meteen geinstalleerd kan worden...
Ahha ik zie ook de optie "Uninstall the current and previous drivers and Shutdown the computer with no rescan (For installing a new graphic card)" Ga dat waarschijnlijk dan doen. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
DDU is inderdaad iets wat handig "kan" zijn

Verder ga je van AMD naar AMD en voorzieik niet echt problemen hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HStyles schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:16:
DDU is inderdaad iets wat handig "kan" zijn

Verder ga je van AMD naar AMD en voorzieik niet echt problemen hiermee
Uhu gaat hopelijk geen problemen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt thanks voor de tip :)
Pagina: 1