Tweedehands verkopen - wat te doen met de factuur?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.379 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Beste,

Ik heb zojuist een deal gesloten met iemand en diegene komt vanmiddag het product ophalen. Nu vroeg ik mij af wat ik moet doen met de factuur? Moet ik de originele meegeven of een kopie? Kan ik mijn naam + adresgegevens weghalen?

Ik kan niet zo 1,2,3, in het forum vinden wat wijsheid is.

Bij voorbaat dank voor de antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:22

heuveltje

KoelkastFilosoof

je hoeft niks meegeven, tenzij je dat met de koper bent overeengekomen
Maar waarom zou je dat weg willen halen ? Het is niet alsof de koper of de winkel dat al niet weet :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, goeie vraag. Op de een of andere manier heb ik zoiets van: wat gaan/kunnen ze eventueel met mijn gegevens doen :) Alleen naam en adres staat er op, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

je naam en adres weten ze toch al, ze komen het ding thuis ophalen.

Aluminium hoedje afzetten, en gewoon de factuur meegeven :P dat komt ook wel zo vertrouwd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Haha, ja dat is ook zo 8)7 Goeiemorgen...

Prima, factuurtje gaat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mjah, dit heeft niet echt wat met SF te maken en ook niet echt voer voor discussie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.