Nieuw moederbord, internetverbinding faalt

Pagina: 1
Acties:

• Eide
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
Gister heb ik een nieuw Asrock 970 Extreme3 mobo ingebouwd. Daarna heb ik een verse Win 7 home premium installatie gedraaid en de bijgeleverde drivers van Asrock geinstalleerd. Nu wil ik de windowsupdates draaien maar valt mijn internet verbinding steeds weg.

De verbinding komt wel tot stand maar slechts zeer kort. Zo heb ik b.v. wel de driver voor mijn GPU kunnen downloaden (in 3 keer) en pakt de PC elke keer een paar Win 7 updates maar dan valt de verbinding weer weg en wordt niet hersteld. Als ik het systeem herstart gebeurt het identieke.

Mijn draadloze apparaten hebben gewoon verbinding.

Advies zou zeer welkom zijn aangezien dit ontzettend vervelend werken is.

Verwijderd

Gebruik je een kabel voor je PC?
Heb je al getest met een andere kabel?

En ik zou de laatste NIC driver van de fabrikant proberen: klik

• Eide
Ja, ik gebruik een kabel, de kabel is prima. Heb deze net getest en die is goed. Ik ga eens kijken of die driver wat uithaald.

Edit: draadloze verbindingen vallen kennelijk ook uit als ik Windows Update probeer te draaien.

Edit 2: Net m'n router tussen de modem en de PC weg gehaald, nu blijkt de verbinding stabiel. Lijkt dus een probleem met de sitecom router en PC te zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door Eide op 05-06-2014 10:14 ]

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:00

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die eens resetten, zit vaak een knopje voor op de achterkant en nog eens proberen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• Eide
sain onez schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 10:16:
die eens resetten, zit vaak een knopje voor op de achterkant en nog eens proberen?
Eerst maar eens m'n updates draaien :)

Opgelost. Het was de Sitecom router die een reset nodig had. Dank voor de reacties.

[ Voor 15% gewijzigd door Eide op 05-06-2014 12:08 ]