Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archcry
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-10 18:01
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een betaalbare optie voor ledstrips.
Als ik op google zoek kom je al snel bij nederlandse aanbieders terecht maar deze aanbieders zijn niet altijd goedkoop.
Ik hoorde in het gameroom topic dat sommige mensen deze strips vanaf ebay kopen.
Ik weet alleen niet wat goede kwaliteit is op Ebay, het is voor binnengebruik voor op mijn kamer.
Ik zoek iets vergelijkbaar met dit met afstandsbediening om ledkleur te veranderen.

kan iemand mij een aanbeveling doen voor degelijke kwaliteit op Ebay?

(Ik heb dit topic hier geplaatst omdat ik niet zeker wist waar hij thuishoorde, dit leek me de meest logische plek omdat het gameroom topic hier ook staat, verplaats dit topic gerust mocht dit nodig zijn)

~ Archcry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:39

BM

Moderator Spielerij
Voor mijn gevoel past dit beter in: Shopping Forum

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Zoek het Shopping in China topic maar eens door, genoeg linkjes en daarbij horende ervaringen te vinden daar.

[ Voor 24% gewijzigd door Kenzi op 05-06-2014 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 21:08
ipv Ebay kan je ook Aliexpress gebruiken, net zelf gebruikt om ledstrips/controllers te bestellen voor een fractie van de prijs die je er hier voor betaald.

Hier zou ik er rond de 200/300€ voor kwijt geweest zijn, en via daar 90€ inclusief verzenden (waar je ook nog als je tijd genoeg hebt gratis kan laten verzenden dan zou het rond de 60€ geweest zijn)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is aankoopadvies en daar is het Shopping Forum niet voor bedoeld. Met de tips moet je verder kunnen komen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.