Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rojod
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-08 19:54
Geen idee waar ik dit kon plaatsen, dus maar hier. Evt graag transfer naar juiste plek.
Verder; graag jullie reacties!

Ok, Bol.com was voor mij tot nu toe 100% top, maar na vandaag is dat toch aardig veranderd
Drie weken terug mijn laptop opgestuurd, om een schroefje los te krijgen. De plek waar de schroeverdraaier in gaat was namelijk doorgedraaid.
Netjes gebeld eerst; zou binnen garantie vallen. Heb verhaal over de schroef netjes in beschrijving gemeld.
Keeg ik gisteravond een prijsopgave: €163,52.
Willen ze opeens oa een nieuwe frontcover er op monteren en een nieuw toetsenbord.
Anders moet ik afstand doen van het artikel, en krijg ik niks terug.
Als laatse optie moet ik €20 betalen om laptop terug te krijgen; met schroef er nog net zo in, als toen ik hem opzond.

Hebben hun die rechten? Wat is mijn beste optie? Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef aan dat je het er niet mee eens bent en waarom dat zo is. Als er niets verandert, bel met je rechtsbijstandsverzekeraar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rojod
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-08 19:54
Grap is: belde vanochtend; zouden uitzoeken waarom ik prijsopgave kreeg...
Laat ik zeggen dat ik morgen het gesprek van vandaag weer kan herhalen...

Iemand nog een truc om die schroef zelf los te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:52

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat is er dol ? Is het 'kruis' weg o.i.d. ?
Dan kun je nog links draaiende schroef boortjes gebruiken (liggen voor 2 euro bij de action).

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanneswasco
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-01-2023
Ik heb dit ook gehad met mijn oude laptop, een schroefje waarvan het 'kruisje' weg was. Dit zat gelukkig aan de rand van de laptop en heb het gewoon laten zitten en de cover errond getrokken. Dat is niet de mooiste manier, maar wel de goedkoopste. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Pagina: 1