Verloopkabel Xbox360 Triton headset -> PC

Pagina: 1
Acties:

• jullert
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10-2025
Hallo allemaal ik heb al langere tijd een Triton headset die origineel voor de Xbox 360 was, inmiddels ben ik overgestapt naar PC, d9it is de headset http://nl.neckermann.com/...PnJu_Hr4L4CFfShtAodIT0AEg alleen is het probleem dat er een 3,5 mm jack aan zit wat microfoon enj audio samengevoegd heeft, weet iemand welke kabel ik nodig heb om het te splitten en waar ik die kan krijgen (voorkeur 1m lang) ik bedoel dat er 2x een 3.5mm jack male adapter is (1 voor microfoon en 1 voor audio zodat ik het in de pc kan pluggen) en 1 female 3.5 voor de kabel die van de headset zelf komt.

alvast bedankt|!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-01 21:21
Je zoekt dus een 4 polige TRRS splitter naar 2x3 polig TRS, correct?

http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html

EDIT: Enig googlen laat mij zien dat de connector die ik heb gelinkt WELLICHT VOOR MONO headsets is. Dus GND-Mic-Mono 3 polig TRS. Dus pas op bij het zoeken!
Allekabels zelf zegt 4 polig.

[ Voor 42% gewijzigd door Cilph op 04-06-2014 20:42 ]

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:45
5 seconden google en ik kwam hier op uit http://www.lunashops.com/goods.php?id=1948

• jullert
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 04-10-2025
ja dank jullie wel, ik heb geprobeert om te zoeken maar ik wist neit waarop =p, dus wanneer ik deze inplug zal de audio zowel als de microfoon werken|?

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-01 21:21
De bedrading wordt gewoon omgelust van GND-Mic-Left-Right naar GND-Mic-Mic en GND-Left-Right.

[ Voor 80% gewijzigd door Cilph op 04-06-2014 20:39 ]

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:45
Cilph schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:37:
De bedrading wordt gewoon omgelust van GND-Mic-Left-Right naar GND-Mic-Mic en GND-Left-Right.
jullert schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:34:
ja dank jullie wel, ik heb geprobeert om te zoeken maar ik wist neit waarop =p, dus wanneer ik deze inplug zal de audio zowel als de microfoon werken|?
Kort gezegd, Ja.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

1) Het is de bedoeling dat titels informatief zijn. Als je een vraag ergens over stelt is het dus handig om dat in je titel te vermelden. Hier gaat je vraag over een Xbox360 Triton headset op PC. Het zegt een stuk meer als dat i de titel staat. Deze keer doe ik het voor je, volgende keer graag zelf ;)

Titelfix: "Hulp nodig voor welke kabel ik nodig heb!" -> "Verloopkabel Xbox360 Triton headset -> PC"

2) Op GoT hebben we veel verschillende subfora. Het is de bedoeling om een topic in het juiste subforum te plaatsen. "Overige ..." of "... Algemeen" subfora zijn er alleen voor zaken die elders niet besproken worden, niet een dumpbak voor alles. In dit geval gaat je vraag over een headset. Dat is een audio device. Daarvoor hebben we het subforum Audio & HiFi. Ik verplaats wel even.

Move OH -> AH

[ Voor 32% gewijzigd door dion_b op 05-06-2014 13:33 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1