Beste Tweakers,
Voor mijn vader wil ik een media pctje maken voor in zijn woonkamer.
De pc komt in het tv meubel te staan dus een kleine en stille case is belangrijk.
De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor surfen op internet en om full HD films af te spelen.
Zelf ben ik op het volgende lijstje gekomen, graag zou ik weten of dit een tamelijk snelle en stille build is.
Zelf heeft hij nog Windows 7 liggen en ook een wireless keyboard + muis.
Zouden jullie in een pc voor deze doeleinden ook een SSD zetten? Ik dacht "waarom niet?", het past in het budget en dan start het systeem toch sneller op.
Ook zal ik het erg waarderen als iemand een goede Intel processor kan noemen voor deze build, met een passend moederbord.
Alvast bedankt!
mvg
Bjorn
Voor mijn vader wil ik een media pctje maken voor in zijn woonkamer.
De pc komt in het tv meubel te staan dus een kleine en stille case is belangrijk.
De pc zal voornamelijk gebruikt gaan worden voor surfen op internet en om full HD films af te spelen.
Zelf ben ik op het volgende lijstje gekomen, graag zou ik weten of dit een tamelijk snelle en stille build is.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon 5350 Boxed | € 48,- | € 48,- |
| 1 | ASRock AM1B-ITX | € 27,- | € 27,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 36,- | € 36,- |
| 1 | Crucial CT2KIT12864BA1339 | € 26,05 | € 26,05 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 31,85 | € 31,85 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 120GB | € 55,90 | € 55,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 293,84 | |
Zelf heeft hij nog Windows 7 liggen en ook een wireless keyboard + muis.
Zouden jullie in een pc voor deze doeleinden ook een SSD zetten? Ik dacht "waarom niet?", het past in het budget en dan start het systeem toch sneller op.
Ook zal ik het erg waarderen als iemand een goede Intel processor kan noemen voor deze build, met een passend moederbord.
Alvast bedankt!
mvg
Bjorn