Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

refresh div onchange.

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb een drag/drop feature gemaakt waarmee gebruikers afbeeldingen van de ene container in de ander kunnen slepen. Dit werkt allemaal al aardig goed, maar een probleem is dat de afbeeldingen door Masonry worden geplaatst, dit zorgt ervoor dat alle afbeeldingen goed op de pagine worden weergegeven. Maar dit zorgt er ook voor dat als er een afbeelding uit de container wordt gesleept dat er een gat ontstaat omdat Masonry alles met position absolute uitlijnd.

Een oplossing waar ik aan zat te denken was om de afbeeldingen in een apparte file te plaatsen en deze te refreshen wanneer er een change gebeurde in de div. Maar dit resulteerd (verwacht ik) in dubbele afbeeldingen. Wat voor oplossing kunnen jullie hiervoor bedenken?

http://no-illusions.nl/demo/dragdrop/ de demo is hier te checken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-11 20:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps