Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antivirus installeren lukt niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Heren/dames

ik kan geen antivirus programma installeren. ook als ik met administrator rechten uitvoer blijf dit probleem bestaan. zoals hieronder beschreven: :'(

hij geeft aan als foutmelding:

sleutel\systeem\currentcontrolset\services\avgidsagent\parameters

kan iemand mij verder helpen?

mij dank is groot

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50
Is dat de complete foutmelding? Als het niet de hele melding is zou je die dan kunnen posten? Krijg je deze melding als je AVG? probeert te installeren?

Heb je op dit moment AVG geinstalleerd of had je dat in het verleden? Welke av programma's heb je geprobeerd te installeren? Wat voor foutmelding(en) krijg je bij andere programma's?

Verwijderd

Topicstarter
http://freebits.nl/images/2014/06/04/avgerror.jpg

ik heb ook het antivirus programma panda geprobeerd.
en dat werkte ook niet.

ik had hiervoor McAfee standaard op Windows 8 staan.
Heb dezen programma verwijderd.
ik heb het ook geprobeerd om het programma in veilingmodus te installeren maar dat werkte ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 17:55 ]

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:15

itarix

404 soul not found

Probeer Trendmicro Housecall eens. Het is weliswaar geen actieve virusscanner maar je kan dan in ieder geval een keer je systeem scannen en kijken of er rotzooi opstaat die de installaties blokkeert.

Verwijderd

Probeer een Live CD (kan ook USB stick zijn). Deze scant de computer voordat Windows opstart en dus virussen over het algemeen actief kunnen worden. Volg de stappen hier uitleg is in het Nederlands: http://www.surfright.nl/nl/kickstart

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 18:03 ]

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

probeer het eens (Avast) d.m.v. www.Ninite.com

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Misschien de service om te installeren uitstaan.
Ga naar administratieve instellingen, services, kijk of daar installeren uitstaat.
Dacht dat avg hier soms een fout maakt door dit uit te zetten.
Pagina: 1