Toon posts:

Ik kan mijn abonement niet opzeggen bij Hollands nieuwe

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik probeer al 2 fucking weken te mailen naar Hollands nieuwe omdat ik mijn abonement niet kan opzeggen.
Het is wel duidelijk dat ik binnen de termijn zit (zie screenshot) en ik wordt hier echt gestoord van.
Ik sta niet te wachten op nog een 2 jarig contract met die noobs en heb graag een oplossing.
Uiteraard klantenservice nummer nergens te vinden op de website, alleen een venstertje waar je een berichtje kan sturen zonder je eigen contactgegevens in te vullen.

Ik heb ge googled naar hun telefoon nummer en kwam alleen bij vraagalex.nl uit die daar een nummer aangaf, deze heb ik gebeld maar na 25 minuten in de wachtrij gaf ik het op. Deze onzin is zo frustrerend...

Enige ervaringen en of oplossingen?

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/efpgyo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Verkeerd gelezen

[ Voor 82% gewijzigd door Alexxxxxxxxxx op 04-06-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ze mogen het in ieder geval niet stilzwijgend verlengen met 2 jaar :) Dus maak je niet druk!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Dat heeft ie waarschijnlijk gedaan waarna hij de melding "Het is niet mogelijk om je abonnement op te zeggen enz" krijgt.

Gewoon een brief sturen en om een bevestiging vragen

[ Voor 3% gewijzigd door NotoriousBAS op 04-06-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:02:
Ik sta niet te wachten op nog een 2 jarig contract met die noobs en heb graag een oplossing.
Dat zul je ook niet krijgen. Je contract mag alleen omgezet worden naar een contract zonder einddatum, en is daardoor dus per maand op te zeggen.
http://www.consuwijzer.nl...-stilzwijgende-verlenging

Ik weet niet of je ook iets als nummerbehoud wilt wanneer je naar een andere provider gaat? Dan is het handig om dat te regelen, daardoor vervalt je abonnement ook bij de huidige provider.
NotoriousBAS schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:06:
Dat heeft ie waarschijnlijk gedaan waarna hij de melding "Het is niet mogelijk om je abonnement op te zeggen enz" krijgt.

Gewoon een brief sturen en om een bevestiging vragen
Tenzij je via internet je abonnement het aangevraagd, dan mag je verwachten dat je op dezelfde manier kunt annuleren. Dit is geregeld in de Wet van Dam.

[ Voor 26% gewijzigd door sypie op 04-06-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:02:
Uiteraard klantenservice nummer nergens te vinden op de website, alleen een venstertje waar je een berichtje kan sturen zonder je eigen contactgegevens in te vullen.
http://www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag

En dan doe je die screenshot als bijlage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sypie schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:09:
[...]
Dat zul je ook niet krijgen. Je contract mag alleen omgezet worden naar een contract zonder einddatum, en is daardoor dus per maand op te zeggen.
http://www.consuwijzer.nl...-stilzwijgende-verlenging

Ik weet niet of je ook iets als nummerbehoud wilt wanneer je naar een andere provider gaat? Dan is het handig om dat te regelen, daardoor vervalt je abonnement ook bij de huidige provider.
Ah oke, ik was mezelf al gek aant maken haha....
Maar goed, briefje sturen dan maar, bedankt voor de reacties all!
Ik ga over op een prepaid kaartje gezien ik mijn huidige telefoon kan behouden en ook een huistelefoon heb.
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 09:09
Nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider (prepaid) met ingang van 8 juli 2014. Je nieuwe provider zorgt ervoor dat je abonnement bij HollandsNieuwe wordt opgezegd voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spixo schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 17:12:
Nummerbehoud aanvragen bij je nieuwe provider (prepaid) met ingang van 8 juli 2014. Je nieuwe provider zorgt ervoor dat je abonnement bij HollandsNieuwe wordt opgezegd voor je.
Ah okay! thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-10 07:23
Goeie tip inderdaad. Ik ben ook blij als ik volgend jaar naar KPN kan overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hele domme opmerking: maar probeer het eens op 7 juni.... Dan zit je precies 1 maand VOOR het einde van je contract.... Als het dan nog niet werkt dan even een belletje die kant op doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bij mij kon het via de site ook pas 1 maand voor het einde en niet 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrjraider schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 07:19:
Hele domme opmerking: maar probeer het eens op 7 juni.... Dan zit je precies 1 maand VOOR het einde van je contract.... Als het dan nog niet werkt dan even een belletje die kant op doen :)
Het zou inderdaad wel kunnen dat het pas 1 maand van te voren opgezegd kan worden.
Alleen het belletje hun kant op is schijnbaar een lastig verhaal aangezien ze telefonisch zo goed als niet te bereiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 21:12

sphere

Debian abuser

Onzin. Zowel telefonisch als schriftelijk goed bereikbaar. Zou wel gewoon even het nummer pakken bij hun op de site ipv een random nummer van de interwebs. Mijn abonnement heb ik gewoon afgekocht. Waanzinnig fijne provider qua kostenstructuur.

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Pagina: 1