Hallo,
Ik ben op dit moment bezig mijn eerste PC samen te stellen waarop gamen de voornaamste bezigheid zal zijn naast tekstverwerken en internetten etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en tekstverwerken, essays schrijven etc. Het liefst wil ik games zoals Skyrim, Watch Dogs en de nieuwe Dragon Age indien mogelijk op zo hoog mogelijke settings spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik heb een budget van rond de 1200 euro waar alles binnen moet vallen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een Geforce-video kaart heeft op dit moment mijn voorkeur omdat Watch Dogs er dan gratis bij komt. Mocht, er echter een beter of goedkoper alternatief voor zijn, sta ik daar ook voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Ik wil er wel in investeren als dat betekend dat ik de relevantie van mijn CPU hiermee verleng. Dat wil zeggen dat ik mijn CPU niet over 3 jaar, maar bijvoorbeeld over 4 jaar pas hoef te vervangen,
De processor koeling en moederbord zijn met het oog op de toekomst, zodat ik kan overklokken als ik dat wil.
Volgens de site van MSI was dit moederbord goed geschikt voor overklokken en daarnaast van ik het qua prijs erg aantrekkelijk.
De behuizing heb ik gekozen, omdat ik die er erg mooi uit vind zien.
De videokaart heb ik gekozen, omdat het mij de beste optie leek die binnen mijn budget viel.
Voor de andere onderdelen heb ik gekeken naar de beste en goedkoopste mogelijkheden die voor mijn doelen geschikt waren.
Als iemand tips, suggesties, of op-en aanmerkingen heeft hoor ik dat graag.
Alvast Bedankt!
Ik ben op dit moment bezig mijn eerste PC samen te stellen waarop gamen de voornaamste bezigheid zal zijn naast tekstverwerken en internetten etc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en tekstverwerken, essays schrijven etc. Het liefst wil ik games zoals Skyrim, Watch Dogs en de nieuwe Dragon Age indien mogelijk op zo hoog mogelijke settings spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Ik heb een budget van rond de 1200 euro waar alles binnen moet vallen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Een Geforce-video kaart heeft op dit moment mijn voorkeur omdat Watch Dogs er dan gratis bij komt. Mocht, er echter een beter of goedkoper alternatief voor zijn, sta ik daar ook voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ga je overklokken?
Ik wil er wel in investeren als dat betekend dat ik de relevantie van mijn CPU hiermee verleng. Dat wil zeggen dat ik mijn CPU niet over 3 jaar, maar bijvoorbeeld over 4 jaar pas hoef te vervangen,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 189,79 | € 189,79 |
| 1 | MSI Z87-G41 PC Mate | € 72,86 | € 72,86 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 273,- | € 273,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
| 1 | Sharkoon REX3 Value Black | € 46,38 | € 46,38 |
| 1 | Dell P2414H | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8 NL OEM 32/64 bit | € 90,- | € 90,- |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 68,03 | € 68,03 |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Crucial M500 mSata 240GB | € 89,90 | € 89,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.165,72 | |
De processor koeling en moederbord zijn met het oog op de toekomst, zodat ik kan overklokken als ik dat wil.
Volgens de site van MSI was dit moederbord goed geschikt voor overklokken en daarnaast van ik het qua prijs erg aantrekkelijk.
De behuizing heb ik gekozen, omdat ik die er erg mooi uit vind zien.
De videokaart heb ik gekozen, omdat het mij de beste optie leek die binnen mijn budget viel.
Voor de andere onderdelen heb ik gekeken naar de beste en goedkoopste mogelijkheden die voor mijn doelen geschikt waren.
Als iemand tips, suggesties, of op-en aanmerkingen heeft hoor ik dat graag.
Alvast Bedankt!