Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoioi,

Nu we met onze start-up eindelijk een werkruimte gehuurd hebben is het de huurder verplicht om een inboedelverzekering af te sluiten.
Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer, tel daarbij op dat het oerwoud aan regeltjes/voorwaarden/uitzondering het er ook niet eenvoudiger op maken.
(bedrijfsaanprakelijkheidsverzekering was hiermee vergeleken een makkie)

Wat ik wil:
Een inboedelverzekering met:
-Verzekering tegen, diefstal/inbraak, brand en schade.
-Te verzekeren waarde +/- 10.000 euro aan met name pc's laptops, schermen en een beetje inventaris (bureau's/stoelen).
-Heldere voorwaarden die ik als leek kan begrijpen.

Zijn er nog addertjes met betrekking tot met name verzekering tegen diefstal?
(neem aan dat slot op deur vereist is, maar zijn bijvoorbeeld ook diefstal werende deur/ramen een vereisten of kabels om elektronica aan bijv. bureau's of muren te verankeren?)

Alle tips, tricks en hints zijn welkom

[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 04-06-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heb je al met iemand gesproken die er verstand van heeft (onafhankelijke verzekeringsdude). Een inboedelverzekering kost niet echt veel, dus ik zou daar niet te lang bij stilstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
stin schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:23:
Heb je al met iemand gesproken die er verstand van heeft (onafhankelijke verzekeringsdude). Een inboedelverzekering kost niet echt veel, dus ik zou daar niet te lang bij stilstaan.
Dank, heb inderdaad de eerste offerte binnen en gezien de jaarpremie minder is dan het uurloon dat we rekenen ben ik hier veel te lang en intensief mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Waarom besteed je er dan wel tijd aan op Tweakers, en, frappanter nog, verwacht je dat wij er wel tijd aan besteden als jij het niet wil?

Verzekeringen is een kwestie van de polisvoorwaarden lezen, die zijn voor iedere verzekering (net even) anders en ik denk niet dat er een tweaker is die ui z'n hoofd kan zeggen welke verzekering het beste voor je is en wat de voorwaarden zijn.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
Ik stel dit soort vragen aan mijn verzekeringsadviseur...Die zal je ook inlichten over allerlei vereisten links en rechts..

Simpel!

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Ardana schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:05:
Waarom besteed je er dan wel tijd aan op Tweakers, en, frappanter nog, verwacht je dat wij er wel tijd aan besteden als jij het niet wil?

Verzekeringen is een kwestie van de polisvoorwaarden lezen, die zijn voor iedere verzekering (net even) anders en ik denk niet dat er een tweaker is die ui z'n hoofd kan zeggen welke verzekering het beste voor je is en wat de voorwaarden zijn.
Niet, nu ik besef hoe peanuts het is money-wise heb ik het los gelaten en de eerste de beste gepakt.
Mag een slotje op.

Uiteindelijk gegaan voor degene waar we al aansprakelijkheid hadden (Centraal Beheer)
Voordeel van CB is de jip en janneke taal van de voorwaarden.

[ Voor 4% gewijzigd door eL_Jay op 05-06-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

AMDFreak

Intel is zo..

Sowieso moet je niet kijken naar een inventaris/goederen, deze kosten a € 10.000,- niet zo gek veel..

Kijk eens op de website van Nationale Nederlanden, daar staat wel het e.e.a. op vermeld.. en of het in Jip en Janneke taal is, ja.. ik vind van wel ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Pagina: 1