Hoioi,
Nu we met onze start-up eindelijk een werkruimte gehuurd hebben is het de huurder verplicht om een inboedelverzekering af te sluiten.
Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer, tel daarbij op dat het oerwoud aan regeltjes/voorwaarden/uitzondering het er ook niet eenvoudiger op maken.
(bedrijfsaanprakelijkheidsverzekering was hiermee vergeleken een makkie)
Wat ik wil:
Een inboedelverzekering met:
-Verzekering tegen, diefstal/inbraak, brand en schade.
-Te verzekeren waarde +/- 10.000 euro aan met name pc's laptops, schermen en een beetje inventaris (bureau's/stoelen).
-Heldere voorwaarden die ik als leek kan begrijpen.
Zijn er nog addertjes met betrekking tot met name verzekering tegen diefstal?
(neem aan dat slot op deur vereist is, maar zijn bijvoorbeeld ook diefstal werende deur/ramen een vereisten of kabels om elektronica aan bijv. bureau's of muren te verankeren?)
Alle tips, tricks en hints zijn welkom
Nu we met onze start-up eindelijk een werkruimte gehuurd hebben is het de huurder verplicht om een inboedelverzekering af te sluiten.
Helaas zie ik door de bomen het bos niet meer, tel daarbij op dat het oerwoud aan regeltjes/voorwaarden/uitzondering het er ook niet eenvoudiger op maken.
(bedrijfsaanprakelijkheidsverzekering was hiermee vergeleken een makkie)
Wat ik wil:
Een inboedelverzekering met:
-Verzekering tegen, diefstal/inbraak, brand en schade.
-Te verzekeren waarde +/- 10.000 euro aan met name pc's laptops, schermen en een beetje inventaris (bureau's/stoelen).
-Heldere voorwaarden die ik als leek kan begrijpen.
Zijn er nog addertjes met betrekking tot met name verzekering tegen diefstal?
(neem aan dat slot op deur vereist is, maar zijn bijvoorbeeld ook diefstal werende deur/ramen een vereisten of kabels om elektronica aan bijv. bureau's of muren te verankeren?)
Alle tips, tricks en hints zijn welkom
[ Voor 8% gewijzigd door eL_Jay op 04-06-2014 14:59 ]