Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft brengt Xbox One-update met ondersteuning voor exte

Pagina: 1
Acties:

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Misschien handig om te vermelden dat er dus games geinstalleerd kunnen worden? Staat wel geinsinueerd zo in het bericht, maar als ik de reacties er onder lees, zien mensen dit niet :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien ook handig om te vermelden (voor mensen die niet willen doorklikken) dat de externe HDD wordt gewist en de MBR wordt overschreven. Dit gaat om de gehele disk; je kan geen partities maken/kiezen!

Je kan deze externe disc dus niet meer uitlezen op een PC of bestanden van een PC erop kopieren.

De enige manier om een gekoppelde HDD van de One te hergebruiken is volledige format op/aan een PC met het nieuwe filesystem voor die betreffende PC.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 04-06-2014 13:25 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De 'juni-update' voor de Xbox One maakt het onder andere mogelijk om externe opslagapparaten, zoals usb-sticks en harde schijven, via de usb 3.0-aansluiting aan de console te koppelen.
Ja, het kan... Maar de cost-effectiveness of 256GB USB3.0 sticks is natuurlijk ver te zoeken :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Dat wordt een kostbare hobby op die manier :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Een verduidelijking toegevoegd.

Abort Retry Fail?

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:23

BM

Moderator Spielerij
De update voor de Xbox One zal overigens later deze week ook beschikbaar komen voor de Xbox 360.
Ik vind die zin raar. Hoewel de 360 deze week ook een update krijgt is dat natuurlijk niet dezelfde als voor de X1 :) Afaik iig geen externe disks (aangezien de 360 geen USB3 heeft).

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1