"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Misschien ook handig om te vermelden (voor mensen die niet willen doorklikken) dat de externe HDD wordt gewist en de MBR wordt overschreven. Dit gaat om de gehele disk; je kan geen partities maken/kiezen!
Je kan deze externe disc dus niet meer uitlezen op een PC of bestanden van een PC erop kopieren.
De enige manier om een gekoppelde HDD van de One te hergebruiken is volledige format op/aan een PC met het nieuwe filesystem voor die betreffende PC.
Je kan deze externe disc dus niet meer uitlezen op een PC of bestanden van een PC erop kopieren.
De enige manier om een gekoppelde HDD van de One te hergebruiken is volledige format op/aan een PC met het nieuwe filesystem voor die betreffende PC.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 04-06-2014 13:25 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ja, het kan... Maar de cost-effectiveness of 256GB USB3.0 sticks is natuurlijk ver te zoekenDe 'juni-update' voor de Xbox One maakt het onder andere mogelijk om externe opslagapparaten, zoals usb-sticks en harde schijven, via de usb 3.0-aansluiting aan de console te koppelen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Dat wordt een kostbare hobby op die manier
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Een verduidelijking toegevoegd.
Abort Retry Fail?
Ik vind die zin raar. Hoewel de 360 deze week ook een update krijgt is dat natuurlijk niet dezelfde als voor de X1De update voor de Xbox One zal overigens later deze week ook beschikbaar komen voor de Xbox 360.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Pagina: 1