Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:10
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.gsmarena.com/vv/pics/htc/htc-one-e8-ace-001.jpg

Beschrijving

De HTC ONE E8 is een goedekopere versie van de HTC ONE M8. Het grote verschil met zijn bekende broer, is dat hij over een plastic unibody beschikt die iets dikker is en dat de camera een gewone 13megapixel camera is i.p.v. de ultrapixelcamera van de M8. Een andere verschilpunt is dat dit toestel 2 simkaarten ondersteund.

Het overgrote deel van de andere specificaties zijn identiek. Hij beschikt ook over hetzelfde 5inch superlcd, dezelfde soc namelijk de Snapdragon 801 van Qualcomm maar dan op 2.5Ghz.

Specificaties

Afmetingen:146.42mm x 70.67mm x 9.85mm
Gewicht:145g
Beeldscherm: 5,0" / Super LCD3 / 1920 x 1080 pixels
Camera:13 megapixels
Frontcamera5 megapixels
ChipsetQualcomm Snapdragon 801
CPUQuad core, 2300 MHz, Krait 400
GPUAdreno 330
RAM geheugen2048 MB RAM
Intern geheugen16GB
GeheugenslotmicroSD, microSDHC, microSDXC
Batterij:2600 mAh (niet vervangbaar)
Stand by tijd:tot 21 dagen(504u) op 3G
Gesprekstijd:26,8u
Netwerk:2G:GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G:HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
4G:LTE
SIM :Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

[ Voor 115% gewijzigd door FragileM64 op 03-07-2014 15:18 ]

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-09 09:17

DFS

En voor mij het meest belangrijke: Dual Sim !

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Alleen voor de Chineese markt....

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• DFS

DFS

Weet ik, dat was bij de oude HTC One dual sim ook. Maar die kon je op een gegeven moment gewoon bij de HTC webshop in de UK kopen. Feit blijft idd dat hij niet te koop gaat komen in de winkels in Nederland, je zult hem altijd ergens online moeten kopen. Daar ging ik al vanuit, dat is altijd bij dual sim toestellen.
Verder las ik dat deze ongeveer de helft moet gaan kosten van de normale HTC One (M8)... Dat is weer mooi meegnomen, is z'n alu behuizing toch duur :) en/of het is de camera die ze gewijzigd hebben.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

edit: Oh oops, zat in het verkeerde topic :D Dacht dat ik in 't M8 topic zat, sorry 8)7

[ Voor 70% gewijzigd door London op 05-06-2014 21:08 ]

Tesla M3LR '21

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Las Vegas schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:01:
Wat heeft deze telefoon een goddelijke accu zeg _O_ Gebruik 'm nu 2 dagen & 22 uur redelijk actief en heb nog 20% accu over.

Zelden meegemaakt met een phone.
Is nog niet eens gereleased 8)7

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ohja, zat in 't verkeerde topic, sorry, heb m'n post ge-edit ^^

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Is er ondertussen al iets bekend over een release in Europa/Nederland? Ik zou die E8 toch graag willen hebben!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:15
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:21:
Is er ondertussen al iets bekend over een release in Europa/Nederland? Ik zou die E8 toch graag willen hebben!
Nog niks helaas,ben benieuwd naar de prijs en de betere camera.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• matthijsph
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-08 11:17
Amaze86 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:25:
[...]

Nog niks helaas,ben benieuwd naar de prijs en de betere camera.
De mijne is onderweg vanuit china, ik hoop later deze week meer te kunnen vertellen.

• Amaze86
matthijsph schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:06:
[...]

De mijne is onderweg vanuit china, ik hoop later deze week meer te kunnen vertellen.
Oh mooi ik kijk er naar uit,kan je ook foto's van het toestel maken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• RedShift
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 21:58
matthijsph schreef op zondag 29 juni 2014 @ 21:06:
[...]
Waar heb je hem gekocht?

• matthijsph
RedShift schreef op zondag 29 juni 2014 @ 22:16:
[...]

Waar heb je hem gekocht?
Donderdagavond besteld bij Etotalk en zojuist is hij bezorgd! Ik had 'm eigenlijk nog niet verwacht, maar het ging echt supersnel. Mijn enige probleem is dat ik momenteel aan het werk ben, dus echt heel uitgebreid testen kan nu ff niet. Bovendien moet ik zowel prive als zakelijk nanosims gaan bestellen. Later deze week hoop ik mijn eerste gebruikerservaringen te kunnen delen.

• Amaze86
Test ook effe boomsound speakers uit :)

• DFS

DFS

Vet ! Ben benieuwd.
Ik heb zelf even op Etotalk gekeken, vind de opties tot voor geinstaleerde software wel een beetje apart.
@matthijsph
Had je al ervaring met Etotalk? Had je nog invoerkosten e.d. ?

[ Voor 26% gewijzigd door DFS op 30-06-2014 15:35 ]

• matthijsph
DFS schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:31:
Vet ! Ben benieuwd.
Ik heb zelf even op Etotalk gekeken, vind de opties tot voor geinstaleerde software wel een beetje apart.
@matthijsph
Had je al ervaring met Etotalk? Had je nog invoerkosten e.d. ?
Ja, ik had al eerder een toestel via etotalk besteld. Ik heb geen invoerrechten oid betaald. Dat heb ik sowieso bijna nooit eigenlijk (1x gehad om precies te zijn).
De eerste indrukken zijn zeer positief!
4G met vodafone werkt.
Root toegang heb ik helaas (nog) niet, dus ik kon mijn titanium backup niet terugzetten. Kan op xda of elders nog geen werkende tool vinden hiervoor.
@amaze86: ik vind de speakers prima, maar ik was weinig bijzonders gewend. Ik kom van goedkope mediatek powered dual sim devices.
Heb ook nog even gekeken voor een hoesje van de M8, maar de powerbutton zit op een iets andere plek. Dat past net niet mooi helaas.

• FragileM64
En de foto's? Vallen die wat mee met de 13megapixel camera?

• DFS

DFS

Ik zou foto's van de telefoon zelf ook interessant vinden .. :*)

• matthijsph
Hier alvast een paar kiekjes die ik heb gemaakt met het toestel:
(klik op het plaatje voor de volledige versie)

Afbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_20140701_154646_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_20140701_154705_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_20140701_154744_small.jpg

En hier nog een paar van het toestel zelf:
Afbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_0706_small.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_0708_small.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_0710_small.JPGAfbeeldingslocatie: http://www.hagenaars.eu/pic/IMG_0705_small.JPG

[ Voor 148% gewijzigd door matthijsph op 01-07-2014 22:47 ]

• DFS

DFS

Thanks voor de foto's. De foto's gemaakt door de One E8 vallen mij een beetje tegen moet ik zeggen, ik vind ze niet zo scherp/ veel ruis.
Hoe bevalt het toestel verder? Al met twee simkaarten kunnen gebruiken?

• Amaze86
Foto's zien er wazig uit,mischien te snel genomen.

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-11 23:30

3DDude

I void warranty's

betere camera, geen AC wifi.. hmm
Maar als ik dije foto's hierboven zie denk ik nou die camera is er afgezien van de 13MP resolutie niet zo ver op vooruit gegaan.

Be nice, You Assholes :)

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-10 00:27
Doet me nog het meest denken aan de Doogee pixels 350 van mijn moeder.... geen detail en slechte belichting. Kan me niet voorstelleen dat dit normaal is.

• FragileM64
Ik ben lustig tussendoor de TS aan het aanpassen. Ik gooi er vanavond nog een videotje een wat plaatjes bij. Is er al iets bekend waar hij in Europe gaat uitkomen?

• matthijsph
spNk schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:51:
Doet me nog het meest denken aan de Doogee pixels 350 van mijn moeder.... geen detail en slechte belichting. Kan me niet voorstelleen dat dit normaal is.
Jullie hebben wel even doorgeklikt op de fotos zoals ik erbij had gezet neem ik aan?
Vanwege de forumregels hier heb ik op de pics zoals ze hierboven staan eerst even de resizer losgelaten... Ik ben over de originelen niet zo heel ontevreden hoor.

• DFS

DFS

Ik had inderdaad ook de originelen bekeken, die cond ik nog steeds niet heel goed.
Kwam dit tegen:
HTC brengt One M8 Dual SIM naar Duitsland

• matthijsph
DFS schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 16:23:
Ik had inderdaad ook de originelen bekeken, die cond ik nog steeds niet heel goed.
Kwam dit tegen:
HTC brengt One M8 Dual SIM naar Duitsland
Okee, wel apart. Het is gewoon de sony camera die ook in 1001 andere telefoons te vinden is. Die wordt doorgaans niet gereviewed als heel goed, maar ook niet als heel slecht. Misschien ligt het aan mijn kwaliteiten als fotograaf ;-)

Interessant dat ze nu ook de M8 als dual sim gaan uitbrengen. Ik dacht eigenlijk dat die er niet meer zou komen. Maar als ik opnieuw moest kiezen zou ik weer voor de E8 gaan denk ik, 350 piek extra voor een aluminium behuizing en die gekke camera vind ik te veel.

• MadBull
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09-2021
Hoe bevalt de dual sim is deze werkelijk standby? Ik zie dat etotalk hem als active dual sim verkoopt en dat hij hier staat aangemeld als dual sim standby. Ben je op beide simkaarten bereikbaar wanneer beide simkaarten in de telefoon zitten?

[ Voor 66% gewijzigd door MadBull op 08-07-2014 18:29 ]

• matthijsph
MadBull schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:29:
Hoe bevalt de dual sim is deze werkelijk standby? Ik zie dat etotalk hem als active dual sim verkoopt en dat hij hier staat aangemeld als dual sim standby. Ben je op beide simkaarten bereikbaar wanneer beide simkaarten in de telefoon zitten?
Ik weet niet zeker of ik je vraag 100% goed begrijp.
De meeste dual sim toestellen zijn Dual Sim Dual Standby (DSDS): beide simkaarten zijn tegelijkertijd standby, is er één simkaart in gebruik (ben je bijvoorbeeld aan het bellen) dan is de andere niet bereikbaar.
Volgens etotalk is dit toestel Dual Sim Full Active (DFSA), dat betekent dat beide simkaarten dus tegelijk actief kunnen zijn.

Ik kan nog niet met zekerheid zeggen of het toestel inderdaad DSFA is, ik heb vandaag pas mijn tweede nanosim gekregen voor het toestel. Ik ben dus nog niet op twee simkaarten tegelijk gebeld. Dual Standby werkt sowieso, maar dat is eigenlijk ook wel het minimale wat je mag verwachten.

Verwijderd

is de taal ook in het nederlands beschikbaar of aleen engels?
eventueel nog nadelen omdat het toestel uit china komt?update's?

• MadBull
Bedankt voor je reactie matthijsph , Ik hoop dat hij Dual sim Full active is maar zoals je dual sim standby beschrijft is dit ook een goede optie voor mij. Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen..

@bobbycracker
Zo te zien heeft Etotalk een met een eigen mod met de nederlandse taal erbij hier zijn volgens mij ook de chinese apps uitgehaald.

• matthijsph
MadBull schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:58:
Bedankt voor je reactie matthijsph , Ik hoop dat hij Dual sim Full active is maar zoals je dual sim standby beschrijft is dit ook een goede optie voor mij. Ik denk dat ik hem ook maar ga bestellen..

@bobbycracker
Zo te zien heeft Etotalk een met een eigen mod met de nederlandse taal erbij hier zijn volgens mij ook de chinese apps uitgehaald.
De etotalk modrom bevat nederlands, maar je hebt dan geen updates. Zodra je die installeert overschrijf je de modrom namelijk volgens etotalk.

Verwijderd

ik zie nu bij de specs dat hij niet voor kpn 4g gaat werken 800mhz

• matthijsph
Het was een beetje gehannes, maar ik heb nu root access op mijn E8.
Ik heb eerst de bootloader unlocked zoals beschreven op deze pagina. De instructie voor de M8 werkt gewoon. Na een reboot was het toestel terug naar fabrieksinstellingen, dus helemaal chinees. Gelukkig kun je 'm vrij makkelijk naar engels omschakelen.
Vervolgens heb ik twrp en root geregeld zoals beschreven op XDA.
Daarna heb ik morelocale geinstalleerd om het toestel weer grotendeels in het nederlands te krijgen.

Apps als titanium backup en airaudio doen het nu dus ook weer op mijn E8.

• Hassoow93
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 05:02
Foto's gemaakt door de E8. Ziet er goed uit.

http://www.phonearena.com...8-appear-in-China_id56935

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:44
Zijn er van deze HTC ook kloons in omloop?
En zo ja hoe herken ik een origineel exemplaar?

Wat staat er bijvoorbeeld bij settings in de originele ROM en de Etotalk ROM?

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 10:23
Hi Matthijs,

Leuk om te horen dat je de E8 hebt geimporteerd, volgens mij ben je nog de enige hier! Ik zit hier ook over na te denken en ook bij Etotalk. Met die site heb ik over het algemeen goede ervaringen en na ook enige Mediatek roms te hebben gehad, wil ik ook wel eens eens een meer stabiele CPU. Wel wat vragen waar ik hoop dat je je ervaring over kunt delen:

- Kun je iets zeggen over de GPS? Dit is bij Mediatek toestellen altijd dramatisch, benieuwd wat de E8 doet.
- In de omschrijving bij Etotalk staat dat Wifi AC is ondersteund, klopt dit ook? Idem voor 5Ghz Wifi?
- Is de additionele ROMs en toevoegingen van Etotalk ook nodig of is morelocale ook voldoende?
- Heb je al updates van HTC zelf ontvangen?
- Werkt alle software van HTC in Nederland? Zoals de feeds voor Blinkfeed bijv.
- Wat zijn je eerste punten die in de praktijk tegenvallen?

Benieuwd naar je reactie!

• cjvs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-01-2024
mailis schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 12:15:
Hi Matthijs,

Leuk om te horen dat je de E8 hebt geimporteerd, volgens mij ben je nog de enige hier! Ik zit hier ook over na te denken en ook bij Etotalk. Met die site heb ik over het algemeen goede ervaringen en na ook enige Mediatek roms te hebben gehad, wil ik ook wel eens eens een meer stabiele CPU. Wel wat vragen waar ik hoop dat je je ervaring over kunt delen:

- Kun je iets zeggen over de GPS? Dit is bij Mediatek toestellen altijd dramatisch, benieuwd wat de E8 doet.
- In de omschrijving bij Etotalk staat dat Wifi AC is ondersteund, klopt dit ook? Idem voor 5Ghz Wifi?
- Is de additionele ROMs en toevoegingen van Etotalk ook nodig of is morelocale ook voldoende?
- Heb je al updates van HTC zelf ontvangen?
- Werkt alle software van HTC in Nederland? Zoals de feeds voor Blinkfeed bijv.
- Wat zijn je eerste punten die in de praktijk tegenvallen?

Benieuwd naar je reactie!
Ik heb de E8 (of eigenlijk M8Sw) ook aangeschaft via Etotalk, en de modrom er op laten zetten. Echter, recent toch de Oweida Rom er overheen geflashed om van veel van het chinese af te zijn. Heb echter nog geen S-Off gedaan, dus blinkfeed blijft helaas chinees (en gebruik ik dus ook niet) Je dient vooralsnog een programma aan te schaffen om het op S-off te krijgen...(zie XDA-developers hiervoor)

- GPS vindt hij erg snel, heb een Strava route vergeleken met een losse (Suunto) GPS en dat zag er goed uit.
- Ik gebruik hem in het Engels, dus hen NL nooit geprobeerd, maar toetsenbord in NL werkt gewoon (ook toen ik hem ontving)
- Wifi AC ondersteund hij (ookal heb ik het nog niet gebruikt), 5Ghz Wifi ben ik thuis mee verbonden.
- Er waren HTC updates, en die installeerden ook, maar heb nu een andere ROM geflashed...
- Blinkfeed niet in het chinees krijgen vereist dus wat extra aanpassingen...
- Ik heb nog geen tegenvallers gehad, Dual sim werkt goed, alleen de power knop bovenop is even wennen.

• mailis
cjvs schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 11:44:
[...]
Ik heb de E8 (of eigenlijk M8Sw) ook aangeschaft via Etotalk, en de modrom er op laten zetten.
thnx voor je snelle reactie, top!

Later bedacht ik mij nog twee items die wel van belang zijn:
- Ervaringen over batterijgebruik
- Hoe is het interne geheugen opgedeeld? Is dit 1 partitie die volledig beschikbaar is voor zowel installatie van apps, maken van foto's en muziek of kent dit een beperking? Ik heb bij veel MTK-toestellen nog wel eens dat je 8/16GB ruimte hebt, maar dat deze maar op 1GB gepartitioneerd is om apps op te installeren. Daar zijn wel truckjes voor, maar bij voorkeur heb ik dit standaard geregeld.

Ik word wel steeds enthousiaster over het toestel, zeker nu er al aparte Dot View covers in het zwart en blauw te vinden zijn.

• cjvs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-01-2024
mailis schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:03:
[...]

thnx voor je snelle reactie, top!

Later bedacht ik mij nog twee items die wel van belang zijn:
- Ervaringen over batterijgebruik
- Hoe is het interne geheugen opgedeeld?
- Na een dag op het werk zit ik meestal rond 60% van het batterij gebruik. Ik heb dan wel standaard de power saver aan staan, wat me de telefoon wel gewoon op de normale manier laat gebruiken. (dit overigens wel met dual sim dual standby)
- Pin me er niet op vast, maar volgens mij wordt er iets meer dan 1GB gebruikt voor de ROM, en de rest van de 16GB is bruikbaar voor apps en bestanden. (maar je kan natuurlijk ook een hoop op een SD kaart kwijt.)

• Nohands
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 22:27
Ik ben toch wel geïnteresseerde in deze smartphone, de behuizing valt toch weg als ik je er een Otterman of CaseMate of wat voor cover er ook om doet om hem te beschermen. En het brengt de prijs mooi omlaag en er zit een "normale" camera op. Alleen als ik het nu goed heb begrepen is de startknop verhuist naar het midden, dit zal betekenen dat de huidige hoesjes/covers van de HTC M8 niet voor dit toestel gebruikt kunnen worden.

• matthijsph
Nohands schreef op woensdag 03 september 2014 @ 11:02:
Ik ben toch wel geïnteresseerde in deze smartphone, de behuizing valt toch weg als ik je er een Otterman of CaseMate of wat voor cover er ook om doet om hem te beschermen. En het brengt de prijs mooi omlaag en er zit een "normale" camera op. Alleen als ik het nu goed heb begrepen is de startknop verhuist naar het midden, dit zal betekenen dat de huidige hoesjes/covers van de HTC M8 niet voor dit toestel gebruikt kunnen worden.
Ik heb het toestel nu zo'n twee maanden in gebruik en de laatste week met een dot-view cover die ik op aliexpress heb besteld. Werkt best geinig vind ik.
Er zijn al heel veel verschillende covers beschikbaar inmiddels, alleen niet in nederland...

• mailis
matthijsph schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:06:
[...]

Ik heb het toestel nu zo'n twee maanden in gebruik en de laatste week met een dot-view cover die ik op aliexpress heb besteld. Werkt best geinig vind ik.
Er zijn al heel veel verschillende covers beschikbaar inmiddels, alleen niet in nederland...
Klopt inderdaad. Als je zoekt op het juiste artikelnummer, zijn wel een aantal sites te vinden:
- de Dot View Cover voor de M8 kent code 'HC M100'
- de Dot View Cover voor de E8 kent code 'HC M110'

Alleen zoals de betere Chinese site betaamd zijn de foto's en artikelcodes wel eens verwisseld. Dus als iemand de HC M110 in het oranje heeft gevonden, let me know!

Overigens is mijn toestel momenteel onderweg vanuit Merimobiles, dat was het meest voordeliger en betrouwbare plek die ik kon vinden.

• johnhere
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-10-2016
HTC One e8 dual sim (M8sw) besteld via Etotalk. Prima service ook tussentijds via mail. Besteld in doos zonder logo en beschrijving. Binnen 4 dagen in huis en geen invoerrechten. ;)

Wat een supertoestel. Was Xperia Z gewend maar dit is echt veel meer specs en snelheid. Licht superduper in de hand en geen zeer oor meer :F van scherpe rand zoals van de XZ.
Premium kwaliteit ook zonder aluminium unibody. Noem dit geen plastic aub.

[ROM] Dr.Oweida | 1.1.0 | Android 4.4.2 KitKat er al op nu en klaar voor de EU O-) :9

Top !! _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door johnhere op 15-09-2014 22:44 ]

Verwijderd

Ik begrijp dat de HTC One E8 geen 800MHz ondersteund.
Weet iemand of 3G en/of 4G goed werken met KPN of Vodafone in Nederland?

• MadBull
3g werkt goed bij kpn.kpn is op dit moment bezig met de uitrol op de 1800 mhz voor 4g dus neem aan dat dat ook goed gaat komen.... Ik vind de 3g op zich al snel zat gaan maar ja nog sneller is altijd beter:)

• ChrisColijn
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21-02-2022
Beste mensen,
Ik ben van plan de E8 te kopen, maar weet nog niet 100% zeker of het de beste keuze is. 100 euro meer betalen voor een metalen behuizing en een iets betere camera vind ik niet de moeite waard, ik heb het niet zo op de Galaxy S5 (zelfde prijsklasse) en vind de HTC software wel mooi.
Maar hoe zit het met de update naar Lollipop? Is dat op deze ook gebeurd, en zo ja wat zijn de ervaringen? En is het na een paar maanden gebruik nog steeds een fijn toestel? Kan niet veel gebruikerservaringen vinden..

Alvast bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door ChrisColijn op 11-05-2015 19:21 ]

Pagina: 1