Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• -Japster-
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik heb de app Remote Desktop gedownload.

Wanneer ik connectie probeer te maken met mijn telefoon en mijn pc, krijg ik elke keer de foutmelding 0x204.

Ik beschik over een lumia 925, met windows 8.1.
Mijn pc bevat de gewone versie Windows 8.1.
Bij externe verbindingen heb ik: 'Verbindingen van Hulp op afstand met deze computer toestaan' aangevinkt
Beide zijn op hetzelfde internet netwerk aangesloten op moment van verbinden.

Ik kom er echt niet aan uit wat het probleem is, nu ben ik hier ook geen expert in.
Iemand hier meer ervaring mee heeft en mogelijk de oplossing weet??

Ik heb wel ergens diagonaal vernomen dat in de gewone versie van windows 8.1 geen optie zou zitten voor remote control? Zou dit dan het probleem zijn?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ja idd

Normaal gesproken werkt dat alleen met pro, ultimate, server en enterprise versies van windows. niet met home of starter versies (iig niet zonder rdp hack)

Iperf

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 15:48
'Verbindingen van Hulp op afstand met deze computer toestaan' is iets anders dan de gewone RDP.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Zie hierboven.

Gaat het daarnaast om een lokale RDP sessie of over het internet? Over het internet heb je een portforward nodig. Daarnaast kan het ook zijn dat je firewall op je Win8 PC poort 3389 tegenhoud.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

deze instellingen heb je het over

Afbeeldingslocatie: http://techpageone.dell.com/wp-content/uploads/2013/12/RDP-Winodws-from-Tablet2.png

En die zitten niet op de home

Iperf

• -Japster-
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-03-2024
Bedankt voor jullie reacties.

Weet iemand of deze functie in de toekomst wel beschikbaar wordt voor de gewone Windows 8.1? Of is dit uitgesloten?

Een RDP hack gaat mij wat ver, het is niet dat ik deze functie hard nodig heb. Wel een beetje spijt dat ik niet gewoon Windows 8.1 PRO heb genomen. Zijn er goedkope opties om 8.1 up te graden naar 8.1 PRO?
Deveon schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:05:
Zie hierboven.

Gaat het daarnaast om een lokale RDP sessie of over het internet? Over het internet heb je een portforward nodig. Daarnaast kan het ook zijn dat je firewall op je Win8 PC poort 3389 tegenhoud.
Ik weet niet goed wat je bedoelt. Ik heb proberen te connecten terwijl mijn pc en mijn telefoon waren ingelogd op het zelfde internet netwerk van ons thuis. Telefoon weliswaar via wifi, pc via ethernetkabel. Normaal is dan geen portforwarding van poort 3389 nodig dacht ik, enkel wanneer je nadien probeert te connecten vanaf een ander netwerk.
Pagina: 1