Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Advies over medion tv aldi

Pagina: 1
Acties:
  • 5.279 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit weekend staat er in Aldi België een Smart-tv van Medion van 50".
De tv kost 499€ en ik vroeg mij af of dit een goede tv is..

Dit is de naam: MEDION® LIFE® P18031

Alvast bedankt!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wat denk je zelf...? Een 50 inch tv voor € 500... dan kan het niet anders dan dat er links en rechts behoorlijk bezuinigd is. Ik zag 100 Hz RMR staan dus gezien de prijs verwacht ik een simpel 50 Hz paneel in de tv. En dat op een formaat van 50 inch; dat wordt alles behalve geweldig beeld. Gezien het merk en prijs gok ik er op dat er ook geen geweldig backlight in zal zitten en dat de menu en "smart" structuur niet vooruit te branden zal zijn. Als je weinig eisen stelt / enigszins visueel gehandicapt bent / geen idee hebt waar je naar kijkt, zou je deze tv kunnen kopen. Anders zou ik zeggen goedkoop = duurkoop dus niet aan beginnen.

Verwijderd

Topicstarter
Wij gaan verhuizen en waren dus gewoon eens aan het rondkijken voor eventueel een nieuwe tv in de living en dan kwam deze aanbieding in aldi...
Wij kennen niets van tv's, dus daarom dat ik dit eens wou vragen.. Ik dacht zelf dat het geen 'super'tv zou zijn, maar wist niet of het echt slecht beeld zou zijn of niet...

De tv zelf moet niets speciaals kunnen, wij kijken vooral naar de gewone televesie en sport (dan voornamelijk voetbal) en ik heb een mediaspeler (hdmi) waar ik series en films op heb staan... Het zou wel de bedoeling zijn om na verloop van tijd een audio systeem te kopen, maar niet voor direct...

De afstand van de zetel tot de tv is ongeveer 3 meter en er zijn grote ramen rechts van waar de tv zou komen te staan... De prijs is wel belangrijk, aangezien we beiden zeer jong zijn en er dus geen super dure dingen afkunnen samen met het afbetalen van het appartement...

Zijn er dingen waar wij moeten op letten bij de aankoop van een televisie? (Merk, grootte, aantal herz, led/plasma...) We zouden wel wachten met de aankoop tot in de solden.

Alvast bedankt!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2014 10:35 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Dubbel met Advies gevraagd bij aankoop tv, ik zal het laatste topic open laten aangezien dat een algemenere is.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.