Wij gaan verhuizen en waren dus gewoon eens aan het rondkijken voor eventueel een nieuwe tv in de living en dan kwam deze aanbieding in aldi...
Wij kennen niets van tv's, dus daarom dat ik dit eens wou vragen.. Ik dacht zelf dat het geen 'super'tv zou zijn, maar wist niet of het echt slecht beeld zou zijn of niet...
De tv zelf moet niets speciaals kunnen, wij kijken vooral naar de gewone televesie en sport (dan voornamelijk voetbal) en ik heb een mediaspeler (hdmi) waar ik series en films op heb staan... Het zou wel de bedoeling zijn om na verloop van tijd een audio systeem te kopen, maar niet voor direct...
De afstand van de zetel tot de tv is ongeveer 3 meter en er zijn grote ramen rechts van waar de tv zou komen te staan... De prijs is wel belangrijk, aangezien we beiden zeer jong zijn en er dus geen super dure dingen afkunnen samen met het afbetalen van het appartement...
Zijn er dingen waar wij moeten op letten bij de aankoop van een televisie? (Merk, grootte, aantal herz, led/plasma...) We zouden wel wachten met de aankoop tot in de solden.
Alvast bedankt!
[
Voor 10% gewijzigd door
Verwijderd op 04-06-2014 10:35
]