Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Nu we vollop in de 'WK, ik wil TV verkoop'-weken zitten doet iBood daar ook aan mee. Ze hebben de Samsung UH48H6500 in de aanbieding van 885 naar 750 euro. Het betreft hier een EU-model en dit betekent het volgende:
De EU-modellen die iBOOD aanbiedt beschikken niet altijd over een Nederlandstalige handleiding en of menu-taal. Wanneer dit wel zo is wordt dit specifiek aangegeven. Daarnaast worden enkele functies mogelijk niet of niet volledig ondersteund. Denk hierbij aan ondersteuning van CI+-modules van het Nederlandse Ziggo, UPC, Caiway en Delta en het Belgische Telenet.
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/12546_zQ_hi_1401808253.jpg

Er worden 2 brillen bijgeleverd van het type SSG-5100GB die 150 uur kijkplezier beloven en oplaadbaar zijn.

PlatteTVDiscounter gaat ook mee in de prijsdaling en dan mét een Nederlands model ofwel Ziggo en UPC gecertificeerd.

- Wat vinden jullie van de aanbieding?

Geen reviews
Ik kan geen reviews vinden dus ik vind het lastig om te beslissen of deze TV een goede aankoop is. Heeft een van jullie ervaring met de Samsung Series 6 H6500SL productlijn?

- Reviews, ervaringen?

[ Voor 7% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2014 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Je kunt het EU model eenvoudig omzetten naar een NL model..zie:

http://www.sat4all.com/fo...-na-veranderen-landcode/#

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
Het lijkt erop dat de 6400 en de 6500 bijna identiek zijn behalve dat de 6500 een satelliet-tuner heeft.Of zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 11% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ook te twijfelen... Maar zie weinig reviews en wil graag ook CI+ module van UPC gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Als je een nieuwe TV wilt is het t proberen waard, zover ik kan zien is het een goede TV. Als het niet bevalt stuur je hem toch gewoon terug, iets met de koop op afstand wet. Ik twijfel zelf ook, maar ik heb eigenlijk op het moment geen budget om een nieuwe tv te kopen.

[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 04-06-2014 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
@garriej: Bedankt voor de reactie, ik heb 'm dan ook maar gehaald. We zullen zien wat ik ervan vindt.

@Juicyhil: Hij is gecertificeerd bij UPC volgens PlatteTVDiscounter.nl: Ziggo en UPC gecertificeerd. Dus ik zou 'm gewoon halen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Dronefang schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:08:
@garriej: Bedankt voor de reactie, ik heb 'm dan ook maar gehaald. We zullen zien wat ik ervan vindt.

@Juicyhil: Hij is gecertificeerd bij UPC volgens PlatteTVDiscounter.nl: Ziggo en UPC gecertificeerd. Dus ik zou 'm gewoon halen ;-)
Nope zowel bij UPC als bij Ziggo niet gecertificeerd.

Eerst uitgebreid onderzoek doen. Lekker boeien wat er op de website van PlatteTVDiscounter staat. Die willen zoveel mogelijk verkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door MrJames op 04-06-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJames schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:12:
[...]

Nope zowel bij UPC als bij Ziggo niet gecertificeerd.

Eerst uitgebreid onderzoek doen. Lekker boeien wat er op de website van PlatteTVDiscounter staat. Die willen zoveel mogelijk verkopen.
Het is wel 140 euro verschil met de volgende in de pricewatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:20:
[...]

Het is wel 140 euro verschil met de volgende in de pricewatch :P
Gecertificeerd betekend dat het CI+ module werkt. Er zijn TV's die niet zijn gecertificeerd maar het wel doen. Staat er veel over op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, dit is niet de plek voor een technische discussie, of reviews, of technische vragen. Daar zijn andere forumdelen voor :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1