Nu we vollop in de 'WK, ik wil TV verkoop'-weken zitten doet iBood daar ook aan mee. Ze hebben de Samsung UH48H6500 in de aanbieding van 885 naar 750 euro. Het betreft hier een EU-model en dit betekent het volgende:
Er worden 2 brillen bijgeleverd van het type SSG-5100GB die 150 uur kijkplezier beloven en oplaadbaar zijn.
PlatteTVDiscounter gaat ook mee in de prijsdaling en dan mét een Nederlands model ofwel Ziggo en UPC gecertificeerd.
- Wat vinden jullie van de aanbieding?
Geen reviews
Ik kan geen reviews vinden dus ik vind het lastig om te beslissen of deze TV een goede aankoop is. Heeft een van jullie ervaring met de Samsung Series 6 H6500SL productlijn?
- Reviews, ervaringen?
De EU-modellen die iBOOD aanbiedt beschikken niet altijd over een Nederlandstalige handleiding en of menu-taal. Wanneer dit wel zo is wordt dit specifiek aangegeven. Daarnaast worden enkele functies mogelijk niet of niet volledig ondersteund. Denk hierbij aan ondersteuning van CI+-modules van het Nederlandse Ziggo, UPC, Caiway en Delta en het Belgische Telenet.

Er worden 2 brillen bijgeleverd van het type SSG-5100GB die 150 uur kijkplezier beloven en oplaadbaar zijn.
PlatteTVDiscounter gaat ook mee in de prijsdaling en dan mét een Nederlands model ofwel Ziggo en UPC gecertificeerd.
- Wat vinden jullie van de aanbieding?
Geen reviews
Ik kan geen reviews vinden dus ik vind het lastig om te beslissen of deze TV een goede aankoop is. Heeft een van jullie ervaring met de Samsung Series 6 H6500SL productlijn?
- Reviews, ervaringen?
[ Voor 7% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2014 09:25 ]