audhumla gehacked, d.net proxy down voor onbepaalde tijd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 05:37

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
Zoals jullie misschien wel weten is een tijd geleden de Joomla gehacked waar dutchpowercows.org op draait. Zo niet, zie het Dutchpowercows.org draadje vanaf de post van VictordeHolland

Omdat er code geinjecteerd was in Joomla en er spam paginas door gehost werden was de webserver uitgezet, hierna is om het probleem te kunnen troubleshooten de webserver achter de firewall gezet zodat de wereld er niet meer bij kon.

Helaas is de server is nu volledig gecompromized, en daarom is de server in zijn geheel uitgezet.

Dit betekend dat de d.net proxy achter proxy.dutchpowercows.org niet meer bereikbaar is.

Ik heb geen tijd om me over een nieuwe server te ontfermen, dus ik roep de community op om zich te organiseren als jullie de Dutch Power Cows distributed.net proxy weer in de lucht willen hebben.

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:27
Gelukkig zijn de d.net projecten niet meer echt groot qua flushers, dus is de impact relatief klein. Ik geloof niet dat wij er nog gebruik van hebben gemaakt de laatste tijd. Zal zo eens kijken of we nog werk binnen krijgen en kunnen versturen. Bedankt voor de melding en succes ermee!