Ik vind hem persoonlijk gewoon LEUK. Dat je er wat suggestiefs in ziet ligt vooral aan jezelf
Verwijderd
edit: ik zie nu pas dat icon in t groot, lol, hij is echt wel cool
Ik neem m'n eerdere mening terug..
Wheheh...Op zondag 10 juni 2001 15:56 schreef IceStorm het volgende:
Zijn 'we' op dit moment over in overleg zeg maar
Ik vind hem persoonlijk gewoon LEUK. Dat je er wat suggestiefs in ziet ligt vooral aan jezelf
Maar iig, het komt dus voor dan mensen er iets fouts in zien en dat is dus niet de bedoeling,.
Verwijderd
ik heb niet zo'n levendige fantasieOp zondag 10 juni 2001 15:57 schreef JJJ het volgende:
[..]
Wheheh...
Maar iig, het komt dus voor dan mensen er iets fouts in zien en dat is dus niet de bedoeling,.
Verwijderd
Vind het best wel leuk bedacht, je moet er maar op komen.
Is wel de ware tweakersgeest, ze willen ook alles verbeteren
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Een muisDit is vóór BC3 ook al eens geweest. Maar kan iemand nu eens vertellen wat het is dan? Ik zie het écht niet (ja, de vunzige variant wel, maar er is dus nog een andere)...
Tip: linkje in zijn sigOp zondag 10 juni 2001 18:32 schreef wildhagen het volgende:
Dit is vóór BC3 ook al eens geweest. Maar kan iemand nu eens vertellen wat het is dan? Ik zie het écht niet (ja, de vunzige variant wel, maar er is dus nog een andere)...
Intentionally left blank
Hmm... nu je het zegt, zie ik het er idd wel in, maar het is wel errug moeilijk te ontdekken hoorOp zondag 10 juni 2001 18:34 schreef Tredecim het volgende:
[..]
Een muis
Virussen? Scan ze hier!
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. Dit icon is gewoon leuk. Als iemand er verkeerd naar kijkt, dan is dat zijn/haar probleem.
Er is toch nix "engs" te zien
Als iemand erover begint, dan ze je gewoon dat ie er iets anders naar moet kijken
Verwijderd
"engs"Op zondag 10 juni 2001 18:36 schreef stokkie het volgende:
Ach.
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. Dit icon is gewoon leuk. Als iemand er verkeerd naar kijkt, dan is dat zijn/haar probleem.
Er is toch nix "engs" te zien
Als iemand erover begint, dan ze je gewoon dat ie er iets anders naar moet kijken
lekkerz bedoel je
Verwijderd
LOLOp zondag 10 juni 2001 18:38 schreef insoft het volgende:
wat is er dan mee aan de hand?
Intentionally left blank
Jah, voordat ik zag wat ut was, had ik héél veel angst.Op zondag 10 juni 2001 18:38 schreef AirHead het volgende:
[..]
"engs"
lekkerz bedoel jeen ja, ik ben gefrustreerd
Ik d8 dat ie me kwam halen
Nee, de kans om nog een post te maken..Op zondag 10 juni 2001 18:39 schreef Revolution het volgende:
[..]
LOL, jij ziet zeker alleen maar een scrollmuis?
LOL
Nee serieus: ik heb er geen moeite mee!
Dan zijn er wel explicietere icoontjes te vinden: ik zag er laatst eentje van een dame die voorovergebogen stond zonder ondergoed, en daar keek je zowat bij naar binnen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nieuw, nu met Twitter
De Nederlandse wel te verstaan ...
Tijd voor een nieuwe sig..
Maar niks mis mee met dat icoontje toch? Tis wat suggestief, maarja, dat is nou net de grap.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
A dirty mind is a joy forever....Op zondag 10 juni 2001 15:56 schreef IceStorm het volgende:
Zijn 'we' op dit moment over in overleg zeg maar
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Virussen? Scan ze hier!
ZWAAR BRUUT!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Vrij onschuldig.
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik vind hem heel gaaf!
Kunnen toch geen dingen verbieden omdat mensen er eventueel foute (
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Mwoah.. je zit er een beetje naast lijkt mij..Op maandag 11 juni 2001 15:21 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Staan laten idd.
Ik vind hem heel gaaf!
Kunnen toch geen dingen verbieden omdat mensen er eventueel foute () dingen in zien?
Als ik met een banaan, aardbei en 2 appels iets creatiefs doe en vervolgens met fotoshop aan de gang ga kan het heel veel gelijkenissen vertonenen met het mannelijk geslachtsdeel.
Hoewel het er sprekend uitziet als een piemel kan ik nog altijd roepen dat het fruit is, terwijl mijn bedoeling nog altijd is om legaal een piemel op GoT te zetten
Dom voorbeeld maar gaat om het principe
Maar van mij mag ie blijven in vindt hem rokken!
Je zou hoogstends iets kunnen proberen om het klikken op het linkje in de sig te stimuleren.
Aannames zijn fataal.
Op maandag 11 juni 2001 15:26 schreef sproggle het volgende:
[...]
Als ik met een banaan, aardbei en 2 appels iets creatiefs doe en vervolgens met fotoshop aan de gang ga kan het heel veel gelijkenissen vertonenen met het mannelijk geslachtsdeel.

Tijd voor een nieuwe sig..
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
daar is een hele serie van. ik ken ze!
ijzersterk!
maarrreehhh.. niet zeuren he? 't is fruit!