Battlefield 4 tweedehands?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
Hallo Tweakers,

Ik heb zelf geen xbox en heb er ook weinig verstand van. Op internet lees ik ook steeds andere dingen en ik durf er dus niet echt op te vertrouwen. Ik vroeg me af of ik, als ik een tweedehands disc koop van battlefield 4 voor de xbox 360, ik dan multiplayer zou kunnen spelen. Ik dacht namelijk dat dat niet zo, omdat je het spel aan je live-account koppelt. Alvast bedankt voor de hulp!

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
WouterT13 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:07:
Hallo Tweakers,

Ik heb zelf geen xbox en heb er ook weinig verstand van. Op internet lees ik ook steeds andere dingen en ik durf er dus niet echt op te vertrouwen. Ik vroeg me af of ik, als ik een tweedehands disc koop van battlefield 4 voor de xbox 360, ik dan multiplayer zou kunnen spelen. Ik dacht namelijk dat dat niet zo, omdat je het spel aan je live-account koppelt. Alvast bedankt voor de hulp!

Wouter
- EA games (en vele andere uitgevers) heeft onlangs de online pass stopgezet. Dat betekent ten eerste dat je online kunt gaan spelen met een 2de hands game zonder er voor te hoeven betalen.

- De PC versie wordt gebonden aan je Origin account (EA's digitale online service). De game kan niet weder verkocht worden. Op Playstation en op Xbox (zowel de voorgaande als de huidige generatie) kun je de game gewoon van iemand aankopen zonder enige restricties buiten dat je de Disc telkens nodig hebt.

Om alles samen te vatten: Een 2de hands BF4 en de multiplayer werkt op Xbox 360 (hetzelfde met One, PS3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterT13
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 20:01
Heel erg bedankt voor je reactie! Dat betekent dat ik het kan kopen!