[iOS 8] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 504 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/D35Dum2.png

Welkom in het iOS 8 Ervaringen & Discussie-topic!

Op maandag 2 juni 2014 is tijdens het jaarlijkse WWDC-evenement, iOS 8 geïntroduceerd!
In dit topic kun je over deze nieuwe iOS-versie (as we speak bevind deze zich nog in de bèta-fase) discussiëren maar ook vind je hier alle informatie die je moet hebben over deze nieuwe iOS-versie waardoor ik al jouw vragen over iOS 8 zoveel mogelijk hoop te beantwoorden!

HA5H

[h3]Deze TS wordt in de komende uren veelvuldig geüpdate, hold your horses dus als nog niet alle informatie in deze hoofdpost staat. Daar wordt aan gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:07

Martinspire

Awesomeness

Ah eindelijk een iOS 8 topic. Mja jammer dat Whatsapp het zo brak doet. Momenteel aardig wat problemen mee:
  • Openen van groepsgesprek zorgt voor crash
  • Toetsenbord schuift vaak over de chat heen
  • Crashed soms bij versturen van tekst
Je kunt wel groepsgesprekken verwijderen om er weer bij te komen, maar ik heb al gemerkt dat ie dan soms ook weer crashed en dan moet je er dus weer uit. Kortom: vermijden als je fanatiek Whatsapper bent (of gebruik tijdelijk Facebook, Skype, Viber of whatever als je met non-iPhones wilt groepschatten).

Ook de NOS app werkt bij mij niet en ik had nog meer apps die niet werkten. Zo werkte bij mij Infinity Blade ook niet, nadat deze dus afgelopen week gratis te downloaden was.

Verder nog een tip voor de TS: even vermelden hoe je mee kunt doen.

Enne je bent een h3 vergeten af te sluiten

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Nee hoor, whatsapp werkt prima.
Je hoeft de groep ook zeker niet te verlaten..

Je opent Whatsapp -> Wijzig (links bovenin) -> Verwijder alles (rechts bovenin).

Zo blijf je je groepen behouden, let op; de rest is wel weg.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

[ios 8 developper preview] ervaringen en discussie was eerst, ook met toestemming vragen, dus dit topic moet helaas op slot :) Misschien kunnen jullie samen werken aan de TS van [ios 8 developper preview] ervaringen en discussie

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.