Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commondus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-07 10:36
Hallo,

Ik ben inmiddels al ruim een jaar de trotse bezitter van een Xperia Z. Hij is niet geroot oid en draait de standaard android 4.4 die onlangs uitkwam. Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat het touchscreen gewoon totaal een eigen leven leidt en daardoor niet normaal te gebruiken is. Zo kan ik mijn pincode niet intoetsen oid en wordt er zonder dat ik dit doe op allemaal knoppen gedrukt? Aangezien dit zomaar opeens uit het niets is denk ik niet dat het hardware matig is, een harde reset heeft echter niet geholpen. Weet iemand behalve toestel herstellen via PC companion een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:52

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik denk dat het toch hardware is, met name omdat een factory reset niet heeft geholpen. PC Companion zal dezelfde software downloaden en die opnieuw op je telefoon flashen. In principe ook een factory reset.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-07 08:19

thorgal21

Forum Noob

Lijkt me inderdaad een hardware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commondus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-07 10:36
Hmm.. Ben er net achter gekomen dat er ergens in een hoekje een scheur in het touchscreen lijkt te zitten.. Op google zie ik meer mensen met het probleem dat er zo maar ineens een scheur in het scherm ontstaat. Even kijken of ik hier met Sony uit kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 612396

Hallo!
Wij zijn op weg naar Schiphol, mijn broertje begint i eens boos te worden, wat blijkt... Zijn telefoon z1 leidt een eigen leven.
Ik zij kom eens hier met dat ding en ik probeerde er war mee te doen, niets lukte... Toen ik hem goed bestudeerde zat er een barst links onder in in het scherm, ook deze telefoon is nooit gevallen of ergens tegen aan gestoten etc.
En dus met wat googlen kwamen we dit tegen (gelukkig) iemand met het zelfde probleem.
Nu is de vraag wat heb jij er mee gedaan? Of heb jij misschien een oplossing?
Wel balen dat hij nu de hele vakantie zonder zot

Groetjes Mandy en Rutger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-07 14:18
Spontane barst valt onder garantie. Weet niet of het ook een bekend probleem is van de Z1, zou je in het betreffende topic op moeten zoeken. Bij de Z is het een bekend probleem en repareert/vervangt Sony het toestel zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-07 11:36
Is ook hardware, schermen bij de sony xperia z toestellen worden onder druk in het frame geduwd.

aankaarten bij sony en opsturen ter reparatie met duidelijk de melding erbij dat het om een spontane scheur gaat !

het liefst dan sony nog op de hoogte stellen van je bonnummer (krijg je meestal als je hem opstuurd en anders kan je er om vragen)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Pagina: 1