Laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAma
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06-2014
Ik zoek een budgetlaptop (400 euro of minder)

- compacte laptop (11 of 13 inch)
- voor internetgebruik (veel multitasking), skypen (of hangouts) en af en toe een document typen
- Maximaal 400 euro
- Niet te sloom, ik multitask namelijk erg veel.

Ik dacht zelf al aan de Asus Vivobook X200 of de Samsung Chromebook 2

Iemand nog tips of ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
1: Heb je de Laptop best buy juni al gezien?
2: Chromebook voor skype gaat hem niet worden. Skype kan niet geinstalleerd worden op een chromebook. Ik weet niet welke studie je doet/gaat doen, maar ik raad een Chromebook af voor het Nederlandse onderwijs. Ik heb zelf een Chromebook gehad, erg tevreden mee geweest, maar je moet wel op een windows machine kunnen terugvallen. SPSS e.d. draaien niet op ChromeOS.

[ Voor 36% gewijzigd door Miks op 03-06-2014 17:38 . Reden: toevoegingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAma
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-06-2014
1: Ja, had ik al gezien, maar ik vind 15" toch iets te groot
2: Ik doe de studie psychologie. Op het moment draai ik programma's als SPSS alleen op mijn desktop, aangezien mijn huidige laptop hier veel te sloom voor is. Dit soort programma's ben ik ook niet van plan om te gaan draaien op mijn laptop.
En qua skype, hebben ze hier geen vervangende programma voor van google; hangouts? Heb je hier misschien ervaringen mee?
En qua google docs of office online, weet je misschien of het handig is met uitwisselen van bestanden met medestudenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 23:13
pricewatch: Asus Transformer Book T100TA-DK002H Grijs

zoiets al overwogen? grappige dingen alleen het moet wel aan je wensen voldoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-01 17:56
Als je al een Windows desktop hebt dan voegt een Chromebook de meeste waarde toe. Je gaat nergens een laptop vinden voor die prijs met windows dat even snel voelt als de Chromebook.
Windows 8 is ook fijn en prettig, veel sneller dan Windows 7, maar het wint het niet van een Chromebook als je maar een budget van 400 euro hebt.

Probeer wel even de overweging te maken of je een Chromebook echt wil. Je moet dan Google helemaal omarmen en de vraag is of je dit wil. Mocht je wifi hebben en je desktop staat thuis aan, dan kan je met remote desktop in de chrome browser je desktop overnemen met je chromebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorbitantes
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik zou voor een MacBook Air gaan voor schoolgebruik. Hij is licht en ideaal voor vervoer.

Verder heb ik eventueel wel een laptop voor je. Een Samsung np535u3c. Een ultradunne en lichte laptop met windows 8.1, 500 gb HD, 4 gb ram (uitbreidbaar: 8), hdmi, usb 3.0. Garantie loopt nog 1.5 jaar en verder gewoon in nieuwstaat.

pricewatch: Samsung NP535U3C-A03NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 23:13
Exorbitantes schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:39:
Ik zou voor een MacBook Air gaan voor schoolgebruik. Hij is licht en ideaal voor vervoer.

Verder heb ik eventueel wel een laptop voor je. Een Samsung np535u3c. Een ultradunne en lichte laptop met windows 8.1, 500 gb HD, 4 gb ram (uitbreidbaar: 8), hdmi, usb 3.0. Garantie loopt nog 1.5 jaar en verder gewoon in nieuwstaat.

pricewatch: Samsung NP535U3C-A03NL
vergeet het budget niet.....
Pagina: 1