Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:24
Beste Tweakers,

Sindskort heb ik een kantoor van circa 45 m2, echter is het met deze zomerse temperaturen bloedje heet, ik ben nu op zoek naar een redelijk betaalbare airco die de ruimte lekker koel houdt.

Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk, ik zat zelf aan <500 te denken, is hier wat voor te vinden of?

Wie kan mij op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:26
Zat te vinden voor <500 (google op 'airco').
Het is maar net wat je zoekt natuurlijk..... meeste van die dingen maken een bak herrie of je moet naar een split-unit gaan maar die zijn weer een stuk duurder.

Kortom: wat heb je zelf al gevonden, wat wil je precies?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluewater
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:24
Hoi Mattie,

Het volgende heb ik al gevonden: http://www.ts24.nl/produc...ter-Airconditioner-2.8kW/

Het enige wat ik wil is dat mijn kantoor redelijk koel blijft, zodat werken mogelijk is zonder te zweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Betaalbaar en 'goed' koelen, gaat bijna niet samen. Of je komt in 'zelf bouw' pakketten, welke ik je uitervaring kan vertellen bijna niet zelf te doen zijn - kost je 150-350 installatie kosten, of bij mobiele varianten die amper koelvermogen hebben.

Zo'n mobiel ding is wel redelijk goedkoop en kan het best een paar graden omlaag krijgen, als dat al genoeg zou zijn.

Edit, dat is dus zo'n zelfbouw ding welke ik initieel had gekocht (dacht ander merk, maar kwam bij de Karwei vandaan).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 03-06-2014 17:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Het Shopping Forum is bedoeld voor discussie omtrent (online) winkel ervaringen, niet voor "wat moet ik kopen" vragen. Daarvoor hebben we de techfora, of voor producten die daar niet passen eventueel SG. Maar in beide gevallen verwachten we wel een boel meer eigen inzet.

In Stuffis Generalis staan talloze topics over airco's en elders op het internet is ook meer dan genoeg over dit onderwerp te vinden.

Dit topic gaat in elk geval dus op slot.

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 03-06-2014 17:14 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.