GT Omega PRO Racing bureaustoel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-05 19:58
Hoi allemaal!

Misschien zijn velen van jullie net zoals ik al langere tijd opzoek naar een ergonomische bureaustoel van hoge kwaliteit voor achter je pc. Nu heb ik hier en daar wel eens wat 'reviews' gevonden, maar al deze producten kwamen al snel uit Amerika of uit de IKEA. Kortweg, niet goed beschikbaar of qua zitcomfort het net niet....

Nu kwam ik toevallig dit product tegen:

http://www.gtomegaracing.com/gt-omega-pro-racing-gaming-office-chairs

De reviews die ik gelezen heb over dit product zijn goed. Ben deze stoelen ook vaak tegengekomen bij van die racing-rigs, maar nooit in gezeten.

Nu wil ik graag jullie meningen horen; is dit een goede stoel voor je houding, comfort of kan je dan toch beter investeren in een goede Ahrend stoel?

(Er is nu ook een 5% kortingscode beschikbaar.)

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb zelf sinds kort een DXRacer en die zit perfect. Het was even wennen maar ik merk dat ik nu een stuk minder op de stoel hang en een stuk meer echt zit.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:59
Ik heb ook een DXRacer thuis sinds kort en ben heel tevreden. De extra kussentjes die worden meegeleverd als lendensteun en hoofdsteun zorgen voor een iets betere ondersteuning waardoor je automatisch rechter gaat zitten. Of de stoel die jij voorstelt beter is weet ik niet, maar op een foto kan je hier niet over oordelen. Het beste is een showroom op te zoeken waar ze dat type hebben en er in te gaan zitten.