Toon posts:

2x msn opstarten met welk proggie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn netwerk aan de gang en ik gebruik nu winproxy om het internet te delen dat gaat perfet maar hiermee kan ik niet msnen op de 2e pc ide dus geen modem heeft maar meteen proxy server internet weet iemand hoe wel op beide pcs msn kan gebruiken (en het liefst tegelijk)

Verwijderd

pfffft, weet je zeker dat het niet werkt? ik heb ook twee maal msn draaien (verschillende accounts) via 1 ip adres zonder problemen...

Verwijderd

Topicstarter
hoe heb jij de msn instellingen dan en met welk programma doe je dat

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
heb ik ook alleen ik gebruik sygate 1 keer op mn server en 1 op mn client.

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 20:35
Op zondag 10 juni 2001 16:07 schreef juanp het volgende:
heb ik ook alleen ik gebruik sygate 1 keer op mn server en 1 op mn client.
ik gebruik trouwens verder geen extra progje

Verwijderd

Topicstarter
ikheb ook geprobeerd om sygate te gebruiken maar die fucking 486 van mij kan het wer niet instaleren dan krijg je een foutmeldingdan je dun 1.3 en winsock 2 moet hebben maar waar haal ik dat weg

Verwijderd

de fout ligt zowieso bij jouw routing instellingen... ('t kan namelijk wel), maar ik gebruik een unix router/proxy en ik heb niets speciaal ingesteld...

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het lukt mij met:

- Freesco
- WinNT4s + Winroute
- Win98 + Winroute
- Win2k + Winroute
- WinNT4s + Sygate
- SMC Barricade

Zonder enige andere instellingen dan normaal...

Dus het zal jou ook wel lukken.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

heb je bij msn bij extra->verbinding het adres van de proxy-server aangegeven??, moet namelijk.

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 16:16 schreef sjaak123466 het volgende:
ikheb ook geprobeerd om sygate te gebruiken maar die fucking 486 van mij kan het wer niet instaleren dan krijg je een foutmeldingdan je dun 1.3 en winsock 2 moet hebben maar waar haal ik dat weg
Heeft je moeder je niet leren zoeken (8>

zoekt en ge zult vinden *D
Pagina: 1