Ik heb net mijn netwerk aan de gang en ik gebruik nu winproxy om het internet te delen dat gaat perfet maar hiermee kan ik niet msnen op de 2e pc ide dus geen modem heeft maar meteen proxy server internet weet iemand hoe wel op beide pcs msn kan gebruiken (en het liefst tegelijk)
Verwijderd
pfffft, weet je zeker dat het niet werkt? ik heb ook twee maal msn draaien (verschillende accounts) via 1 ip adres zonder problemen...
heb ik ook alleen ik gebruik sygate 1 keer op mn server en 1 op mn client.
ikheb ook geprobeerd om sygate te gebruiken maar die fucking 486 van mij kan het wer niet instaleren dan krijg je een foutmeldingdan je dun 1.3 en winsock 2 moet hebben maar waar haal ik dat weg
Verwijderd
de fout ligt zowieso bij jouw routing instellingen... ('t kan namelijk wel), maar ik gebruik een unix router/proxy en ik heb niets speciaal ingesteld...
Het lukt mij met:
- Freesco
- WinNT4s + Winroute
- Win98 + Winroute
- Win2k + Winroute
- WinNT4s + Sygate
- SMC Barricade
Zonder enige andere instellingen dan normaal...
Dus het zal jou ook wel lukken.
- Freesco
- WinNT4s + Winroute
- Win98 + Winroute
- Win2k + Winroute
- WinNT4s + Sygate
- SMC Barricade
Zonder enige andere instellingen dan normaal...
Dus het zal jou ook wel lukken.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
heb je bij msn bij extra->verbinding het adres van de proxy-server aangegeven??, moet namelijk.
Verwijderd
Heeft je moeder je niet leren zoekenOp zondag 10 juni 2001 16:16 schreef sjaak123466 het volgende:
ikheb ook geprobeerd om sygate te gebruiken maar die fucking 486 van mij kan het wer niet instaleren dan krijg je een foutmeldingdan je dun 1.3 en winsock 2 moet hebben maar waar haal ik dat weg
zoekt en ge zult vinden
Pagina: 1