Toon posts:

Waarom SG niet helemaal weg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weetje wat ik raar vind.
Jullie zeggen de hele tijd van dat dit een speciaal computer forum is maar waarom halen jullie dan De stuffis generalis niet weg?
en Nieuws, Sport & TV ook niet?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

haal nieuws, sport en tv maar eens weg.. dan kunnen we het niet meer over knightrider hebben :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

SG is voor mensen die zich interesseren voor computers en zich eens willen ontspannen...

nieuws/sport/tv was erbij gekomen omdat daarvoor veel threads met die onderwerpen in SG geparkeerd waren. Zelfde geld voor 't wetenschapforum

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier heb ik toevallig net met iemand een discussie over gevoerd, en het is nou eenmaal zo dat GoT is uitgegroeid tot een hele diverse gemeenschap. In zo'n gemeenschap heb je het automatisch niet meer alleen maar over computers, maar ook over menselijke zaken. Bovendien leer je vanzelf mensen kennen waarmee je ook over zulke dingen op het forum wilt discussieren. Zolang de onzin gefilterd wordt, en de vrijheid op SG aan banden wordt gelegd, is er niks aan de hand :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 juni 2001 15:41 schreef bolk het volgende:
haal nieuws, sport en tv maar eens weg.. dan kunnen we het niet meer over knightrider hebben :)
Hmm ja.. oke.. laten we Nieuws, Sport & TV nog maar eventjes houden ;)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 15:37 schreef r0ck3t het volgende:
Weetje wat ik raar vind.
Jullie zeggen de hele tijd van dat dit een speciaal computer forum is maar waarom halen jullie dan De stuffis generalis niet weg?
en Nieuws, Sport & TV ook niet?
Breng ze ff op "goede" ideeen |:( :P

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tss, SG weg??? Ik ben nou ook weer niet zo'n nerd dat ik _alleen_ maar over computers kan lullen met jullie hoor :P

Maar euh, laat SG aub met rust, als de SG lock terug is, keert de rust ook terug...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Ik snap niet wat je nou moeilijk doet. Laat SG toch lekker, als je daar geen behoefte aan hebt, ga je daar toch ook niet naartoe? Als je het weg haalt, krijg je juist al die bullshit in de tech-fora, dat is lekker. Als je nu tech-sjit wilt hebben, kan je dat krijgen. Je bent niet verplicht ofzo om naar SG toe te gaan...

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op zondag 10 juni 2001 16:14 schreef Grrrrrene het volgende:
Tss, SG weg??? Ik ben nou ook weer niet zo'n nerd dat ik _alleen_ maar over computers kan lullen met jullie hoor :P

Maar euh, laat SG aub met rust, als de SG lock terug is, keert de rust ook terug...
Ja, stel je voor, ben je net modje gaat je forum weg >:) :P ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op zondag 10 juni 2001 16:14 schreef Grrrrrene het volgende:
Denk je? Eer alle mensen die op't kantje af 'irritant' wezen eruit gefilterd zijn zijn we veel verder in tijd.
En er zijn nu ook nog ERG veel mensen die maar eens 1 keer in de zoveel tijd iets verkeerds doen daar maar per user af en toe maakt totaal dagelijks een hoop.

Opkuisen van SG is volgens mij long-term planning.

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 15:43 schreef Exirion het volgende:
Hier heb ik toevallig net met iemand een discussie over gevoerd, en het is nou eenmaal zo dat GoT is uitgegroeid tot een hele diverse gemeenschap. In zo'n gemeenschap heb je het automatisch niet meer alleen maar over computers, maar ook over menselijke zaken. Bovendien leer je vanzelf mensen kennen waarmee je ook over zulke dingen op het forum wilt discussieren. Zolang de onzin gefilterd wordt, en de vrijheid op SG aan banden wordt gelegd, is er niks aan de hand :)
dan gaat het sluiten van SG ook nog het bederf van het real-life ven velen tegen! GO! GO! GO!

edit:
jammer, mijn topic dicht, wil iedereen een ip-ban voor mij :'( , maar serieus mods, waarom moet ie open blijven??
op deze manier komen fok! en de GoT dichter bij elkaar, het real-life van velen bloeit weer beetje op omdat ze dan hier niet meer over het dagelijks leven kunnen praten en dan maar met RL mensen moeten lullen, ik ben echt zwaar voor

Verwijderd

Niet iedereen is fulltime Nerd.

Verwijderd

mwoah :)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 21:02 schreef Revolution het volgende:
ik ook niet, maar sommigen wel, they gotte B saved

edit:
typo |:(

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 21:02 schreef Revolution het volgende:
Ik neem aan dat dit een grapje is :P

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Als je SG weggooit zul je mij niet meer zien.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op woensdag 13 juni 2001 21:18 schreef Mastermind het volgende:
Als je SG weggooit zul je mij niet meer zien.
Das dan alvast 1 goede reden om het weg te gooien? ;)

:P

• Mastermind
  • Laatst online: 17-01 10:57
Op woensdag 13 juni 2001 21:19 schreef ACM het volgende:

[..]

Das dan alvast 1 goede reden om het weg te gooien? ;)

:P
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ivdt/grin.gif

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
bah bah hebben we SG weer verborgen :(
nu kom ik er dus op geen enkele manier meer in
en het ergste is dat ik er ook niet meer in kan searchen, net nu ik een naam van een nummer moet weten, heb dus de post 'post hier je hoe heet dat nummer vragen' nodig

PIII 800@804 Mhz

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wanneer je SG niet kunt waarderen lees je het toch gewoon niet!

Always outnumbered, never outgunned!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:10
Op woensdag 13 juni 2001 21:21 schreef ViperGTS het volgende:
en het ergste is dat ik er ook niet meer in kan searchen, net nu ik een naam van een nummer moet weten, heb dus de post 'post hier je hoe heet dat nummer vragen' nodig
Eigenlijk had je niet eens mogen posten. Maar ik ben wel met je eens dat het lullig is. Maar zonder BC3 had het sowiezo nooit gekunt.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op zondag 10 juni 2001 17:55 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Denk je? Eer alle mensen die op't kantje af 'irritant' wezen eruit gefilterd zijn zijn we veel verder in tijd.
En er zijn nu ook nog ERG veel mensen die maar eens 1 keer in de zoveel tijd iets verkeerds doen daar maar per user af en toe maakt totaal dagelijks een hoop.

Opkuisen van SG is volgens mij long-term planning.
Er moet gewoon een optie komen dat je als mod iemand een "SG-ban" kunt geven, dan is dat probleem ook weer opgelost...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 21:21 schreef ViperGTS het volgende:
Als je me over een week effe een ICQ berichtje stuurt, ben ik echt niet te beroerd om ff te kijken wat de titel van dat nummer was hoor... Gewoon ff behulpzaam zijn in de techfora en wat geduld en je kunt er zo weer in. 't Is een kwestie van gedragen, meer niet...

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 21:10 schreef insoft het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dit een grapje is :P
Ehhh.. ;)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 21:27 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Er moet gewoon een optie komen dat je als mod iemand een "SG-ban" kunt geven, dan is dat probleem ook weer opgelost...
Goed idee.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 21:31 schreef Revolution het volgende:

[..]

Goed idee.
Eerlijk gezegd niet mijn idee ;)

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51

FreakNL

Well do ya punk?

Neeeee.

Niet SG en NSTV weg, want dan moet je voor dat soort dingen naar FOK, en daar hangt echt een pubersfeer :r IMHO

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

Floor-is

5.2

Op woensdag 13 juni 2001 21:45 schreef Grrrrrene dit:
Eerlijk gezegd niet mijn idee ;)
Over dit idee:
Dat kan al man, alleen jij kan dat nog niet :P
Op donderdag 14 juni 2001 11:04 kotste Freak666 ook wat letters op het scherm:
Neeeee.

Niet SG en NSTV weg, want dan moet je voor dat soort dingen naar FOK, en daar hangt echt een pubersfeer :r IMHO
Leuk he? Om overal op te kotsen? :?

Wie zegt dat ze weggaan dan? Niemand toch? Nou waar maak je je dan druk om?

Bericht hierboven

Pagina: 1