Facebook frauduleus account?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 00:52
Onlangs heb ik voor een klant een Facebook pagina gemaakt en wilde ik beginnen om hier ook promoties mee te publiceren, maar na 1e publicatie is het account gemarkeerd als frauduleus.

De volgende melding krijg ik:
Fout in Advertentiebeheer
Je advertentieaccount is onlangs gemarkeerd wegens ongebruikelijke activiteiten. Uit veiligheidsoverwegingen worden je advertenties stopgezet totdat je je accountgegevens bevestigd door contact op te nemen met Facebook.

Vervolgens heb ik, nadat ik contact heb opgenomen met Facebook via de daarvoor ingerichte contactpagina de volgende e-mail terug gekregen:
Hallo Glenn,

Uit onze systemen is gebleken dat je betaalrekening is uitgeschakeld wegens mogelijk frauduleuze activiteiten. Ter bescherming van onze gebruikers kunnen we je betaalrekening niet opnieuw inschakelen. Dit besluit is definitief.

Bedankt voor je begrip,

Ace
Risk Operations
Facebook

Fijn, daar kan ik wat mee.. not.

Ik heb terug gemaild of ik niet gewoon kopie uittreksel, paspoort, creditcard etc. kan opsturen maar daar krijg ik helemaal niks op.

Iemand enig idee op welke manier ik Facebook kan benaderen om tot een oplossing te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
https://forum.www.trosrad...ewtopic.php?f=24&t=134271

Blijven spammen heeft diegene gedaan, kan 2 kanten op iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moppentappers
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 00:52
Ga ik dat nog even proberen, ik heb nu inderdaad al wel nog een keer het formuliertje ingevuld, nog heel even afwachten en dan nog maar eens proberen.