Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• deTrein
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-06 17:36
Beste tweakers,
Ik stel aan jullie allen de vraag: Zou ik een nieuwe HTC one M7 (32 gb) of een 2e handse iPhone 5 64 gb kopen.
Aangezien mijn budget 400 euro is heb ik mezelf tot deze twee telefoons beperkt.

Of weten jullie nog andere telefoons voor ongeveer dit bedrag (300 tot 400 euro)? Ik wil gewoon alle apps kunnen draaien, veel muziek luisteren, en soms een film kijken in de bus.

Mvg,
Sem

Verwijderd

Xiaomi Mi3 64GB? Veel beter en goedkoper, zelfs met douanekosten erbij (maar of die erbij komen is niet eens zeker, dus dat zou je nog wat kunnen besparen.) Op de Mi3 staat MIUI, en dat is in een woord geweldig: mooi, snel, veel en lange updates, stabiel, aanpasbaar, en doordacht.

http://www.to2c.com/xiaomi-m3-mi3-basic-64g.html

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We hebben een heel mooi Mobile Aankoopadviesforum waar dit topic beter op z'n plek is, dus een move die kant op :)

3i > MAA

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
YouTube: Oppo Find 7a Review! http://europe.oppostyle.com/find-7/79-find-7a-white.html precies 400 euro (ook de enige plek waar je 'm kan halen zo ver als ik weet in NL) . Oppo is een geweldig bedrijf dat ook geeft om haar klanten.
Anders is de Mi3 hierboven ook goed. Kijk ook naar de Nexus 5.

[ Voor 10% gewijzigd door digital_ownage op 02-06-2014 20:59 ]

Verwijderd

digital_ownage schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:59:
YouTube: Oppo Find 7a Review! http://europe.oppostyle.com/find-7/79-find-7a-white.html precies 400 euro (ook de enige plek waar je 'm kan halen zo ver als ik weet in NL) . Oppo is een geweldig bedrijf dat ook geeft om haar klanten.
Anders is de Mi3 hierboven ook goed. Kijk ook naar de Nexus 5.
Kijk eens in het Oppo Find 5 topic? Dan word er wel anders gepraat.

Mijn persoonlijke ervaring met Oppo: Een prachtige telefoon met een bedrijf en software erachter die ronduit kut waren. Blijf zo ver mogelijk weg van Oppo en van Opo.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:43
deTrein schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:23:
Zou ik een nieuwe HTC one M7 (32 gb) of een 2e handse iPhone 5 64 gb kopen.
Je zou kunnen beschrijven wat je ermee wil doen. Ik heb beide toestellen toevallig, de iPhone 5 van mijn werk, en de HTC M7 prive.
Op de iPhone van mijn werk doe ik zakelijk mail en bellen.
Op de M7 van mijzelf al het andere. Wat vooral lekker is, is het grotere scherm voor internetten, netflix en youtube kijken en luisteren, en games spelen.

Een ander punt, houd de toestellen in je hand, wat voelt lekker aan. Sommige mensen hebben liever een kleiner of groter toestel in de hand.

• digital_ownage
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 07:08
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:02:
[...]

Kijk eens in het Oppo Find 5 topic? Dan word er wel anders gepraat.

Mijn persoonlijke ervaring met Oppo: Een prachtige telefoon met een bedrijf en software erachter die ronduit kut waren. Blijf zo ver mogelijk weg van Oppo en van Opo.
Als ik me niet vergis is dat verholpen met de 7A.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb ook een M7 en kan alleen maar positief zijn over dit toestel, door hem te voor zien van een custom rom draai ik inmiddels met de M8 software en haal ik minimaal 2 dagen op een accu.

Op zich maak je een bijzondere keuze, namelijk tussen iOS en Android, beide systemen hun voor en tegens, echter prefereer ik Android omdat ik daar veel mee vrijheid in de manier van instellen heb. qua rom, software, widget e.d.

Ik heb zowel ervaring met de iPhone 5(s) en de HTC One M7, met beide haal je een prima toestel in huis.

Cogitationis poenam nemo patitur

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-11 08:14
Misschien nog even leuk om te lezen voordat je overweegt een tweedehands smartphone te kopen: https://www.hi.nl/blog/toilet-schoner-telefoon-27
Pagina: 1