Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Windows Phone 8/8.1 explorer crasht

Pagina: 1
Acties:

• fbax
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 06:52
Hallo,

Dit is een bug die mij nu a een tijdje opvalt en best irriteert.

Als ik tweakers.net open op mijn lumia 920, crasht de explorer, soms na 1 minuut en soms na 10 minuten. Dit zowel op wp 8 als wp 8.1 en ik heb de laatste updates(developers preview).

Kan hier iets aan gedaan worden?

Gegroet en alvast bedankt.

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-11 14:14
Wellicht eerst beter zoeken op dit forum?
En dan je vraag op de juiste plek zetten.

[ Voor 34% gewijzigd door NeutraleTeun op 02-06-2014 18:42 ]

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

[bug] Site performance op Windows Phone 8.1
crisp schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:12:
We hebben hier inmiddels intern uitgebreid naar gekeken, en de conclusie is dat we niet een enkele aanwijsbare oorzaak hebben kunnen vinden :(

Het probleem lijkt zich met name te openbaren bij het scrollen op lange (complexe) pagina's. Daarbij maakt het niet uit als we bijvoorbeeld specifieke javascript behaviours uitschakelen, dat verlengde hooguit de tijd tot aan de volgende crash marginaal.

Al met al lijkt het dus inderdaad zoals de topicstarter al meldde iets te maken te hebben met het toenemende geheugengebruik van IE bij het renderen van dergelijke pagina's tot een punt waarop IE het niet meer kan managen en er 'uit vliegt'.

Dat laatste kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, maar is iets wat wij uiteindelijk niet zelf kunnen voorkomen. Responsive speelt in zoverre waarschijnlijk een factor dat door de extra CSS en JS behaviours we eerder een kritische grens bereiken. Waarom IE daar niet mee kan omgaan is iets wat Microsoft zelf moet gaan onderzoeken, en gezien het feit dat het IE feedback forum vol staat met bugreports omtrent crashes in IE lijkt het me dat ze daar echt serieus naar zullen moeten kijken.

Helaas is het voor ons geen optie om onze website zodanig te versimpelen dat IE op Windows Phone er ook goed mee om kan gaan. Dat is zuur voor degenen die vastzitten aan IE omdat ze toevallig een Windows Phone toestel hebben, maar het is niet in ons eigen belang en ook niet in het belang van al onze andere bezoekers om ons te gaan confirmeren aan een enkele buggy browser...

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:57

rob_erwt

What does this button do?

Is idd dubbel met [bug] Site performance op Windows Phone 8.1 dus deze gaat naar het archief. SB -> BFA

Never underestimate the power of stupid people in large groups