Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• K1pc0rn
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Ik zit hier al een tijdje mee, maar ik kan het maar niet oplossen.
Ik heb 1.9GB Geheugen op mijn Galaxy S Advance, waarvan 500MB aan Apps.
Maar toch heb ik van die 1.9GB nog maar 13MB over. Hoe kan dat? Ik heb ook al zo'n cleaner gebruikt, maar dat werkt gewoon niet goed. Ik kan ook geen applicaties meer downloaden.
Terwijl, als ik de mobiel aan de computer aansluit, staat er dat ik nog ruim 1GB aan geheugen heb..
Hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 19% gewijzigd door K1pc0rn op 02-06-2014 18:22 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 08:54
Wat zegt een app zoals bijv. DiskUsage waar de meeste geheugenruimte door in beslag is genomen?

Nickname does not reflect reality

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
ik weet niet welke versie android je draait, maar volgens mij kan je vanaf ICS of JB bij instellingen> app > sorteren op grootte via menu.

Bij mij neemt google play music bv 3 GB in beslag (maar dat is niet erg, want app/opslag geheugen is gedeeld bij mijn Nexus 4)

Strava

• K1pc0rn
  • Niet online
Ik heb DiskUsage geinstalleerd. En bij die app zegt die van de 2015mb data, dat er 458MB voor applicaties is en 1544MB voor System Data. En verder kan ik daar ook niks mee.
Kan ik dit verwijderen, of delen daarvan verwijderen?

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
System Data klinkt als android + de zooi die samsung erop heeft gezet. In hoeverre je dit kan verwijderen weet ik niet. Misschien kun je (een deel) van de standaard apps verwijderen? Dat zou op dezelfde manier moeten als je 'gewone' apps uninstalled. Of dit mogelijk is is een tweede.
Met root kan het waarschijnlijk wel, of je kunt een andere rom installeren.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Zit het probleem in rom of ram?

| live and give like no one else |

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Galaxy S advance zal geen 2GB RAM hebben, of wel?

• K1pc0rn
  • Niet online
Het zit in de rom, de Galaxy S Advance heeft maar ongeveer 650mb ram namelijk.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

DarkSide

theres no place like ::1

Dat is het "vervelende" van android. die installeert apps en games etc in je ROM geheugen.
dat een telefoon 2gb heeft lijkt veel (en voor vele gebruikers ook voldoende) Echter daar gaat het OS en eventueel andere rotzooi nog van af.
Wat er dan feitelijk overblijft is vaak heel weinig.
Weet niet of de Samsung een SD kaart ondersteund? Dan kan je die er instoppen. En zaken als muziek en foto's daar op zetten.
En met apps2sd een gedeelte van een applicatie naar je SD verplaatsen.
Dit is echter een noodoplossing. Omdat de meeste SD kaartjes minder snel zijn dan interngeheugen.
En omdat bv de 40mb van Facebook maar 10mb kan verplaatsen naar de SD. Waardoor je nog relatief veel intern geheugen kwijt bent.

Vandaar dat ik toch minimaal 8GB wil hebben (en dan nog het liefst met SD uitbreidingsmogelijkheid)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Pagina: 1