Hallo,
In het volgende schooljaar ga ik beginnen met een MBO studie, ICT-beheerder niveau 4. Voor deze studie moet ik een laptop aanschaffen. Zelf had ik de volgende laptop gevonden: ACER ASPIRE V3-772G-747A8G1TMAKK. Het enige wat ik er zelf in mis is een SSD. Dus hier is mijn eerste vraag al: Kan ik hier zelf nog een SSD in zetten?
Voor de studie die ik ga doen zijn de volgende laptop eisen gesteld:
- Processor: Quad core CPU (met ondersteuning voor virtualisatie)
- Geheugen: 6-8 GB RAM
- Hard disk drive: 300 GB+ hardeschijf
- Beeldscherm: 15,6"
- Besturingssysteem: Windows 8.1 (64-bits)
Verder heb ik nog persoonlijke wensen:
- Beeldscherm: Anti-glare
- Hard disk drive: 1TB hardeschijf
- Videokaart: NVIDIA
- Resolutie: 1080p
- Het liefst met een verlicht toetsenbord (maar dat moet niet)
Wat ga ik met de laptop doen?
Ik ga deze laptop dus gebruiken voor mijn studie, maar ik wel hem ook gaag gebruiken voor gamen. Ik game graag op hoge instellingen en deze laptop lijkt daar goed voor te zijn.
Wat mag de laptop gaan kosten?
Ik wil ongeveer €1000 uitgeven aan de laptop.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ja, op school van lokaal naar lokaal, of af en toe naar vrienden. Het gewicht van de laptop is 3200gram, dat moet te doen zijn met een goede laptoptas. Verder wil ik ook dat hij minstens 4 uur mee gaat zonder oplader. Ik heb niet veel informatie over de accu kunnen vinden, maar ik kan er nog een andere accu bij kopen:
Accu V3-772G serie laptop 10.8V 7800mAh - Ultra (ll)
Ik wil graag jouw advies horen.
In het volgende schooljaar ga ik beginnen met een MBO studie, ICT-beheerder niveau 4. Voor deze studie moet ik een laptop aanschaffen. Zelf had ik de volgende laptop gevonden: ACER ASPIRE V3-772G-747A8G1TMAKK. Het enige wat ik er zelf in mis is een SSD. Dus hier is mijn eerste vraag al: Kan ik hier zelf nog een SSD in zetten?
Voor de studie die ik ga doen zijn de volgende laptop eisen gesteld:
- Processor: Quad core CPU (met ondersteuning voor virtualisatie)
- Geheugen: 6-8 GB RAM
- Hard disk drive: 300 GB+ hardeschijf
- Beeldscherm: 15,6"
- Besturingssysteem: Windows 8.1 (64-bits)
Verder heb ik nog persoonlijke wensen:
- Beeldscherm: Anti-glare
- Hard disk drive: 1TB hardeschijf
- Videokaart: NVIDIA
- Resolutie: 1080p
- Het liefst met een verlicht toetsenbord (maar dat moet niet)
Wat ga ik met de laptop doen?
Ik ga deze laptop dus gebruiken voor mijn studie, maar ik wel hem ook gaag gebruiken voor gamen. Ik game graag op hoge instellingen en deze laptop lijkt daar goed voor te zijn.
Wat mag de laptop gaan kosten?
Ik wil ongeveer €1000 uitgeven aan de laptop.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Ja, op school van lokaal naar lokaal, of af en toe naar vrienden. Het gewicht van de laptop is 3200gram, dat moet te doen zijn met een goede laptoptas. Verder wil ik ook dat hij minstens 4 uur mee gaat zonder oplader. Ik heb niet veel informatie over de accu kunnen vinden, maar ik kan er nog een andere accu bij kopen:
Accu V3-772G serie laptop 10.8V 7800mAh - Ultra (ll)
Ik wil graag jouw advies horen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 13:55 . Reden: Persoonlijke wens toegevoegd. ]