Tijdelijke videokaart

Pagina: 1
Acties:

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-02 09:46
Beste Tweakers,

Momenteel draai ik een Asus GTX670 in SLI, dit setje bevalt mij best wel goed maar wil weer wat nieuws. Zelf ben ik het meest fan van het groene kamp, maar het rode kamp is ook te overwegen. Ik heb de 670's zo goed als verkocht en wil zodra de nieuwe generatie nvidia kaarten uitkomen direct de beste kaart kopen.

Nu zit ik met het volgende dilemma, heb een 1440p monitor waar ik nog steeds op wil gamen. Nu moet er dus een tijdelijk vervangende kaart komen, zelf zat ik te denken aan een GTX780, R9 290 of R9 290X. Als de 800 serie van Nvidia uitkomt gaat de tijdelijke kaart dus weer de verkoop in.

Wat is het meest verstandig als je kijkt naar waardevastheid van een kaart. Kan ik nu beter een duurdere kaart kopen of toch even genoegen nemen met een R9 290. Zelf vind ik dit een moeilijke keuze en ik zou graag wat advies willen hebben hierover. Misschien dat ik zo nog op goede ideeën wordt gebracht.

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Als er iets is wat niet waardevast is in computerland, dan zijn het wel de grafische kaarten.
Beetje raar dat je daarover inzit, want als ik het zo eens bekijk geef je bakken met geld uit voor je grafische oplossingen.

Desalnietemin, als het dan toch op honderd euro ofzo aankomt, is het advies je huidige kaarten te houden totdat je de nieuwe kaart(en) koopt.

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-02 09:46
Reepje schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:18:
Als er iets is wat niet waardevast is in computerland, dan zijn het wel de grafische kaarten.
Beetje raar dat je daarover inzit, want als ik het zo eens bekijk geef je bakken met geld uit voor je grafische oplossingen.

Desalnietemin, als het dan toch op honderd euro ofzo aankomt, is het advies je huidige kaarten te houden totdat je de nieuwe kaart(en) koopt.
Tja, ik geef veel geld uit aan grafische kaarten dat klopt. Bedankt voor je tip in ieder geval! M'n broertje wil de 780 over een tijdje wel overnemen dus ben er al over uit. Het wordt de GTX780. :+