Albums met veel nummers afspelen iphone met positiebehoud

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 03:38
Sinds jaar en dag rip ik een radiostation (radio paradise) naar aparte nummers voor in de auto.
(Op dit moment doet mijn NAS dat continu m.b.v. een linux progje)
Ik heb zelf een delphi programmaatje gemaakt die het resultaat opdeelt in porties van 500 nummers en deze tagt met 1 album naam (b.v. "_RP0038") en de tag "Part of a compilation" op "Yes" zet en netjes opeenvolgende tracknummers geef.

Met mijn vorige auto (met ipod link aansluiting) zette ik ze op een ipod (versie 2006) die in de auto bleef en de muziek ging iedere keer netjesm door waar ik was gebleven. De nummers worden afgespeeld alsof het een continue radiouitzending is inclusief tussenstukjes maar ik kan wel nummers die ik niet leuk vind skippen.

Met mijn nieuwe auto heb ik een audio mini jack ingang en het doorgaan waar gebleven is helaas verleden tijd, dat werkt dus niet meer. Nu zet ik de muziek op de iphone (4), zet deze in een houder en speel af met ingebouwde apple speler. De factor weten waar gebleven is nu zeer onbetrouwbaar. Soms begint hij weer bij het begin, soms begint hij waar hij gisteren begonnen was. Het is een zooitje.

Heeft iemand een suggestie, b.v. met een andere app, waarmee ik in mijn huidige situatie weer betrouwbaar muziek in de juiste volgorde kan afspelen?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Maak er 1 audio file van en bewaar hem als .m4b. Dat is de extensie voor een audiobook (wat hetzelfde is als een .m4a verder), en afaik doet Music.app dat wel betrouwbaar afhandelen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 03:38
Bedankt voor de suggestie. Helaas kan ik dan geen nummers meer overslaan en als er dan iets fout gaat met de postieherinnering dan wordt het bijna onmogelijk om handmatig terug te komen op de gewenste powsitie.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8