Wijziging User Review - Prolution Eegee

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:52
Deze videokaart heb ik enkele weken geleden aangeboden: V&A aangeboden: Club3D Radeon HD 7950 '13Series

Via DM heb ik vervolgens een aantal reacties gekregen van: Eegee
Deze reacties dateren van 28 t/m 31 mei.

Helaas was het voor mij op dat moment niet mogelijk om te reageren op zijn DM's.

Omdat ik niet reageerde heeft Eegee op 31 mei een beoordeling achter gelaten op m'n profiel:
http://tweakers.net/aanbod/rating/202506/,
Deze beoordeling is overigens al enigszins aangepast nadat ik een DM naar hem had gestuurd over de situatie.

Aangezien er geen overeenkomst of poging daartoe is geweest (er was namelijk geen communicatie) ben ik het niet eens met de beoordeling.
Volgens mij mag een beoordeling pas gegeven worden als er sprake is van een overeenkomst (of poging daartoe).

Ik vraag dan ook of deze beoordeling verwijderd kan worden.

Eegee is op de hoogte van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:27
Prolution, je hebt me via DM gevraagd hier te reageren.
Ik heb even naar soortgelijke kwesties op het V&A-forum gezocht maar kan eigenlijk geen eenduidige lijn hierin vinden. Het verschilt per moderator en per geval of een review met een lage waardering op communicatie wel of niet verwijderd wordt vanwege geen overeenkomst.

Ik blijf van mening dat bij uitblijven van communicatie (in het algemeen) er op dat punt een lage waardering gegeven zou mogen worden. Ik wil mijn gedachten over deze (onze) situatie hier niet gaan herhalen, die heb ik in de DM's gezet. De moderator verwijs ik graag daar naar, anders wordt het een herhaling van zetten. Wellicht wil de moderator hier nog kort zijn reactie op geven.

Het is niet mijn bedoeling het verder op de spits te gaan drijven o.i.d.
We hebben beiden in de DM elkaars standpunten duidelijk gemaakt en we zijn daarbij alleszins redelijk naar elkaar toe geweest vind ik, alleen blijven we waarschijnlijk een verschil van mening hebben.
Verder wil ik er eigenlijk ook liever geen tijd meer aan besteden, dus wat dat betreft ga ik akkoord met het schrappen van mijn review. Dat houdt niet in dat ik van gedachten veranderd ben, maar dan kunnen we weer 'gewoon verder'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie, review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.